Gravatar

#1671 HonoDelLoce 13 år siden

Er der nogen herinde der ser Arsenal-kampen (ja, jeg kigger på dig, Kruse! ;) ) og kan fortælle mig om kampen er lige så lige som statistikken lige nu siger?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1672 HonoDelLoce 13 år siden

Nåh, det var ikke lige min aften rent bet-mæssigt..

Sanjo (1670) skrev:
Fuldstændig fortjent udligning. De har haft et hav af chancer i anden halvleg, utroligt at de ikke har kunnet score før.

Chelsea havde nu også et "hav af chancer" for at øge føringen :) Men en fed kamp, det var det !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1673 Castanea 13 år siden

Det var til gengæld min. :)

Og Milan vandt over Plzeň, yeah...
Gravatar

#1674 bhs 13 år siden

Ramte 2/3 (heldigvis alle som single). Manglede kun en chelsea sejr, men det var en helt fortjent udligning.
Gravatar

#1675 Babo84 13 år siden

Messi er kongen.
Gravatar

#1676 Åkepool 13 år siden

HonoDelLoce (1668) skrev:
Gerrard (topforms-versionen! ;) ).

Music to my ears :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#1677 Kruse 13 år siden

HonoDelLoce (1671) skrev:
Er der nogen herinde der ser Arsenal-kampen (ja, jeg kigger på dig, Kruse! ;) ) og kan fortælle mig om kampen er lige så lige som statistikken lige nu siger?

Jeg så desværre ikke kampen, da jeg lige var på rus-tur de seneste par dage.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1678 Babo84 13 år siden

Jeg så kun samdraget og Arsenal var lidt heldige med at vinde. De tillod mange chancer men de havde også mange skader. De ligner stadig et hold i opløsning.
Gravatar

#1679 HonoDelLoce 13 år siden

Så er der Liverpool-derby ! Mmmhmm !
Gravatar

#1680 bhs 13 år siden

Rødt Everton.

Skriv ny kommentar: