Gravatar

#1981 The Insider 13 år siden

#1980, yup, de har vel nærmest vundet mesterskabet i dag. [ukontrollabel bitterness]I det mindste spiller vi stadigvæk CL næste sæson, hvor Arsenal må nøjes med Europa.[/ukontrollabel bitterness]
War. War never changes.
Gravatar

#1982 bhs 13 år siden

Chelsea skulle have købt Dzeko og ikke den ballerina Torresina
Gravatar

#1983 Castanea 13 år siden

The Insider (1978) skrev:
Nå, men det gik jo helt som ventet med sejr til FC Van Persie. I det mindste har jeg vundet 800 kroner på det.

Oddser du imod din egen klub?
Gravatar

#1984 Kruse 13 år siden

Fantastisk kamp, som Chelsea egentligt også havde fortjent at få et point ud af, men super lækkert at se et helt Arsenal-hold der sprudler!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1985 bhs 13 år siden

Underholdende kamp var det ihvertfald, det kan vi alle blive enige om uanset resultat.
Gravatar

#1986 The Insider 13 år siden

#1983, yes, det gør jeg ALTID til de allerstørste opgør. Det plejer at hjælpe, og jeg er MEGET overtroisk med den slags. Jeg vil til enhver tid se Chelsea sejre og pengene ryge, men hey... så er der i det mindste et eller andet i ruinerne.
War. War never changes.
Gravatar

#1987 Wangsgaard 13 år siden

Lyder til jeg er gået glip af en fed kamp idag

Har dog været inde og se Aberdeen mod Rangers. Aberdeen tabte desværre(De spillede også dårligt). Det var sjovt at opleve, tilskuerne gav den gas med at sende svinske bemærkninger til dommeren og Rangers spillerne.
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#1988 Castanea 13 år siden

Roma: Stekelenburg, Cassetti, Burdisso, Heize, José Angel, Perrotta, De Rossi, Gago, Pjanic, Osvaldo, Borini.

Milan: Abbiati, Abate, Nesta, Thiago Silva, Zambrotta, Aquilani, Van Bommel, Nocerino, Boateng, Ibrahimovic, Robinho.

Hmm...
Gravatar

#1989 JannikAnd 13 år siden

Er Pato skadet for tiden?
Gravatar

#1990 bhs 13 år siden

Spiller på Ac Milan 0.0,-0.5 i den kamp. Tror ikke på at Roma kan tage den.

Skriv ny kommentar: