Gravatar

#2081 The Insider 13 år siden

Ja, det var jo nærmest en perfekt fodbolddag! Og jeg bryder mig ikke specielt om Real Madrid, men jeg sætter pris på alt, der stikker en kæp i hjulet på Barcelona. Spændende med Liverpool og City i dag. Jeg gætter på X.
War. War never changes.
Gravatar

#2082 HonoDelLoce 13 år siden

The Insider (2081) skrev:
Ja, det var jo nærmest en perfekt fodbolddag! Og jeg bryder mig ikke specielt om Real Madrid, men jeg sætter pris på alt, der stikker en kæp i hjulet på Barcelona. Spændende med Liverpool og City i dag. Jeg gætter på X.

Agree..!

EDIT:

I øvrigt har jeg det lidt ambivalent med Liverpool-City-kampen, for jeg er jo Liverpool-fan, men da det jo samtidigt betyder, at jeg hader United over alt på jorden (eller - liiiige under Barca), så håber jeg faktisk på en uafgjort i dag.. Men det er kun fordi jeg alligevel ikke ligefrem nærer noget håb om en liga-titel til Liverpool i år, og samtidigt tror på, at de nok skal nå CL-pladserne selv med et uafgjort i dag..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#2083 bhs 13 år siden

Er du vimmer et comeback af Betis i skrivende stund.
Gravatar

#2084 IK 13 år siden

Sikke et mål!
Gravatar

#2085 bhs 13 år siden

Hold da kæft en klasse! Det er anden gang han gør det i denne sæson :)

Målmanden skylder en kvajebajer af dimensioner.
Gravatar

#2086 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Jeg har lige læst at Newcastle og Leeds legenden Gary Speed er død. Angiveligt har han valgt at begå selvmord.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#2087 The Insider 13 år siden

Ja, det er sateme trist :-( Som stor fortaler for og tilhænger af britisk fodbold og kultur, var jeg glad for at se, at Wales omsider havde fået en manager, der kunne sikre nogle gode resultater. Alene af den konto håber jeg næsten, at walisiske Swansea vinder i dag.
War. War never changes.
Gravatar

#2088 Castanea 13 år siden

Nå, lad os håbe, dommerne ikke er imod Milan igen i aften. Vi plejer ganske vist at dominere Chievo, men de spiller faktisk godt, og defensivt er de bestemt ikke svage.
Gravatar

#2089 MMB 13 år siden

Lorentzen (2088) skrev:
Nå, lad os håbe, dommerne ikke er imod Milan igen i aften. Vi plejer ganske vist at dominere Chievo, men de spiller faktisk godt, og defensivt er de bestemt ikke svage.

Go Chievo (og please...)
Gravatar

#2090 Castanea 13 år siden

Foeller (2089) skrev:
(og please...)

?

Skriv ny kommentar: