Gravatar

#2741 The Insider 13 år siden

Haha, but of course
War. War never changes.
Gravatar

#2742 The Insider 13 år siden

Hold da fest, hvor det forsvar sejler.
War. War never changes.
Gravatar

#2743 HonoDelLoce 13 år siden

Ja, der må godt nok være en strid storm dernede siden de kan fumle sådan rundt!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#2744 Babo84 13 år siden

The Insider (2742) skrev:
Hold da fest, hvor det forsvar sejler.

Sig det igen... wow hvor elendigt. Jeg er godt nok rystet over engelske hold i år... du milde.
Gravatar

#2745 Babo84 13 år siden

Man må sige, at det kunne have været 5-1, Insider...
Gravatar

#2746 The Insider 13 år siden

Afgjort. På den anden side har Napoli sateme også været ringe i perioder. På ingen måde særligt skræmmende.

"WHAAAAAT?! De har spillet MINDST lige så godt som Brasilien i 1970!!! Maradonna kunne ikke komme ind på det hold!"

Ahhhh, ikke HELT enig, Babo. Men på trods af Napolis mange svagheder, ender de stadigvæk med at gå videre. No matter, uanset hvem der går videre, ryger vedkommende ud i kvartfinalen.
War. War never changes.
Gravatar

#2747 The Insider 13 år siden

Temmelig rædsom dommer i øvrigt.
War. War never changes.
Gravatar

#2748 The Insider 13 år siden

Jamen dog, et langt bedre resultat end frygtet! Så skal Boas bare fyres, så er der en nogenlunde chance for at hive den hjem på hjemmebane.
War. War never changes.
Gravatar

#2749 Babo84 13 år siden

The Insider (2746) skrev:
Men på trods af Napolis mange svagheder

Jeg synes nu de har flere styrker og "mange" svagheder synes jeg måske er for groft sagt. De var lidt på glatis i forsvaret, men de holdt Chelsea pænt væk fra de store chancer og Napoli burde altså have vundet med flere mål.
Gravatar

#2750 Babo84 13 år siden

Altså 3-1 er fint, men småfarligt resultat. Men med Chelsea's forsvar in mente, så burde det da række.

The Insider (2746) skrev:
ryger vedkommende ud i kvartfinalen.

Kommer an på hvem de møder. Møder de vinderen af Benfica/Zenit, så er der gode muligheder. Men ryger de ind i Madrid/Barca, ja så..

Skriv ny kommentar: