Afgjort. På den anden side har Napoli sateme også været ringe i perioder. På ingen måde særligt skræmmende.
"WHAAAAAT?! De har spillet MINDST lige så godt som Brasilien i 1970!!! Maradonna kunne ikke komme ind på det hold!"
Ahhhh, ikke HELT enig, Babo. Men på trods af Napolis mange svagheder, ender de stadigvæk med at gå videre. No matter, uanset hvem der går videre, ryger vedkommende ud i kvartfinalen.
Jeg synes nu de har flere styrker og "mange" svagheder synes jeg måske er for groft sagt. De var lidt på glatis i forsvaret, men de holdt Chelsea pænt væk fra de store chancer og Napoli burde altså have vundet med flere mål.
#2741 The Insider 13 år siden
#2742 The Insider 13 år siden
#2743 HonoDelLoce 13 år siden
#2744 Babo84 13 år siden
Sig det igen... wow hvor elendigt. Jeg er godt nok rystet over engelske hold i år... du milde.
#2745 Babo84 13 år siden
#2746 The Insider 13 år siden
"WHAAAAAT?! De har spillet MINDST lige så godt som Brasilien i 1970!!! Maradonna kunne ikke komme ind på det hold!"
Ahhhh, ikke HELT enig, Babo. Men på trods af Napolis mange svagheder, ender de stadigvæk med at gå videre. No matter, uanset hvem der går videre, ryger vedkommende ud i kvartfinalen.
#2747 The Insider 13 år siden
#2748 The Insider 13 år siden
#2749 Babo84 13 år siden
Jeg synes nu de har flere styrker og "mange" svagheder synes jeg måske er for groft sagt. De var lidt på glatis i forsvaret, men de holdt Chelsea pænt væk fra de store chancer og Napoli burde altså have vundet med flere mål.
#2750 Babo84 13 år siden
Kommer an på hvem de møder. Møder de vinderen af Benfica/Zenit, så er der gode muligheder. Men ryger de ind i Madrid/Barca, ja så..