Puha, et vigtigt point. Det var nok en anelse ufortjent, men what the hell...
Hvis man ser bort fra det underkendte mål, så synes jeg faktisk, at resultatet var helt fair. Juve var langt bedre i 2. halvleg, og deres fysiske overlegenhed gav pote. Jeg er bare lettet over, at Milan ikke tabte, når man kigger på alle de skader, de døjer med.
Og få nu for helvede skiftet den klaphat af en kommentator ud, Canal+!!!
De skide linjevogtere gør godt nok alt for, vi ikke skal beholde våbenskjoldet. Men der herskede endog en vis harmoni. Matris mål var ikke offside, var det?
Nå... Nej, det mener jeg bestemt ikke, at der var. Han var på linje, som jeg så det. Men der er ikke noget at sige til, at linje"vogterne" fejler. Ved Milans underkendte scoring stod linjevogteren 2 meter fra baglinjen. På et hjørne! Hvorfor???
Det er altså lidt komisk at se hvorledes linjedommeren ikke er i stand til at se at bolden er langt inde over stregen. Og hvad i alverden er det lige Vidal han vinker for
#2791 JannikAnd 13 år siden
Og få nu for helvede skiftet den klaphat af en kommentator ud, Canal+!!!
#2792 Castanea 13 år siden
#2793 JannikAnd 13 år siden
#2794 Castanea 13 år siden
#2795 Castanea 13 år siden
#2796 JannikAnd 13 år siden
#2797 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
#2798 JannikAnd 13 år siden
#2799 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
Det er altså lidt komisk at se hvorledes linjedommeren ikke er i stand til at se at bolden er langt inde over stregen. Og hvad i alverden er det lige Vidal han vinker for
#2800 JannikAnd 13 år siden