Gravatar

#3331 Babo84 13 år siden

HonoDelLoce (3330) skrev:
Åkepool (3329) skrev:
Sådan! Bundby sat på plads og 6 point ned til nr. 2 :)

Det skal lige med, at det var hamrende ufortjent at F.C.K. vandt (kilde: Mike Jensen).

Hehe, ja, det var tydeligt at se, at Mike Jensen har set for meget Barcelona og derfor åbenbart mener, at dem, som smider sig mest, også fortjener mest at vinde..

Trods det at smide sig mest, så fortjener barca stadig at vinde mest, fordi de er bare bedst, og opvejes af bedst spil og flest chancer og mål :)
Gravatar

#3332 HonoDelLoce 13 år siden

Man fortjener s'gu ikke at vinde noget som helst, når man spiller så klamt skuespil på en fodboldbane. Så er det i øvrigt lige godt, hvilket hold man spiller for.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3333 The Insider 13 år siden

Vi ved vist godt alle sammen, at FC Fyn fortjener langt mere at stå i en Champions League-semifinale end Barcelona.
War. War never changes.
Gravatar

#3334 Babo84 13 år siden

HonoDelLoce (3332) skrev:
Man fortjener s'gu ikke at vinde noget som helst, når man spiller så klamt skuespil på en fodboldbane. Så er det i øvrigt lige godt, hvilket hold man spiller for.

Klamt skuespil kan jeg ikke se Barca gøre mere i, end andre hold. Tværtimod laves der langt flere frispark på dem, fordi deres stil er med til at irritere modstanderne, og som ofte går over stregen. Er det så ok? Der er meget andet også der skader fodbolden. Racisme. Men det ved en Liverppol fan som dig naturligvis alt om :)
Gravatar

#3335 HonoDelLoce 13 år siden

At sidestille film og racisme er simpelthen noget af det dummeste, jeg nogensinde har set/hørt i en fodbolddiskussion.

Film er et forsøg på at snyde. Det er racisme ikke.

At vi i den virkelige verden nok sagtens kan blive enige om, at racisme er grimmere end snyd i sport, det er en anden snak.

-

Og jeg er ikke enig, at der nødvendigvis bliver begået flere frispark mod Barca end så mange andre hold. Der bliver ganske givet DØMT flere, jo jo.. ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3336 Babo84 13 år siden

HonoDelLoce (3335) skrev:
At sidestille film og racisme er simpelthen noget af det dummeste, jeg nogensinde har set/hørt i en fodbolddiskussion.

Hvorfor da? Vi snakker om ting der ødelægger fodbolden, hvilket racisme i den grad er et emne som man forsøger at bekæmpe, da det ikke hører nogen steder hjemme hverken i sporten eller som i almindelighed. Skuespil vel heller ikke, men du kan nok ikke finde et hold der ikke har gjort det. Det bliver det selvfølgelig ikke bedre af. Men racisme slipper man ikke bare lige af med, som du kan gøre med film, hviis man vil sætte noget overvågning op og få mulighed for at se givne situationer påny.
Gravatar

#3337 Babo84 13 år siden

HonoDelLoce (3335) skrev:
Og jeg er ikke enig, at der nødvendigvis bliver begået flere frispark mod Barca end så mange andre hold. Der bliver ganske givet DØMT flere, jo jo.. ;)

Well.. sådan ser det nu ofte ud, synes jeg..
Gravatar

#3338 The Insider 13 år siden

Kan vi ikke bare alle sammen blive enige om, at Barcelona er den mest usmagelige klub i mands minde? Så kan vi alle skåle og nyde påsken!
War. War never changes.
Gravatar

#3340 The Insider 13 år siden

Nice!
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: