Gravatar

#4601 Kruse 13 år siden

Fedt med West Ham tilbage :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4602 The Insider 13 år siden

Yeah, jeg kan dog virkelig, virkelig godt lide Holloway... han havde også en rigtig fed ugentlig BBC-klumme for nogle år siden. Sindssygt sympatisk.
War. War never changes.
Gravatar

#4603 MMB 13 år siden

Kampen ender 1-1 (eller 0-0), og den går ud i straffesparkskonkurrence, hvor Chelsea taber, selvom de egentlig tror, de vinder! Der sker nemlig det, at Chelsea får annulleret det afgørende straffesparksmål, fordi bolden ikke ligger på pletten (hvilket den dog i virkeligheden gjorde, men dommeren ser forkert!). Efterfølgende skal Lampard skyde igen, hvorefter han brænder, hvilket resulterer i, at hvert hold får et ekstra spark. Her brænder Chelsea, og Bayern scorer, hvilket resulterer i, at Filmz TV ansætter Batsy som erstatning for den tidligere vært, hvis forsvinden formår at skabe konspirationsteorier på linje med Amelia Earhart. Det viser sig dog efterfølgende, at denne vært har infiltreret Chelseas ledelse, hvor han ansætter sig selv som træner, hvilket ender med nedrykning for første gang i 25 år!
Gravatar

#4604 davenport 13 år siden

Ha ha true story you know :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#4605 loki 13 år siden

Lad os håbe, for fodboldelskere verden over, at Bayern finder 3-0 på strålende, inspirerende og målsøgende fodbold, og at Chelsea efterfølgende må konstatere, at moderne fodbold skal appellere til fansene (og dermed skal være seværdigt fodbold), og at spillestilen efterfølgende bliver dramatisk ændret.

God kamp!
www.peakoil.dk
Gravatar

#4606 davenport 13 år siden

Jeg forventer bare en god kamp. Har ikke som sådan en favorit. Kan egentlig bare godt lide at se fodbold :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#4607 MMB 13 år siden

Nogen der kender noget til Ryan Bertrand???
Gravatar

#4608 MMB 13 år siden

Nå! KOM SÅ, CHELSKI!
Gravatar

#4609 bhs 13 år siden

Jeg tror på et X i ordinær!
Gravatar

#4610 bhs 13 år siden

Utroligt, at han ikke fået et gult kort for den..

Skriv ny kommentar: