Gravatar

#4771 The Insider 13 år siden

Brendan Rodgers bliver altså Liverpool-træner - officielt ifølge BBC netop nu. Jeg synes nu også, han er et langt større talent end Roberto Martinez, som i øvrigt godt nok må have svært ved at vende tilbage til Wigan nu... "Hey gutter, jeg er ellevild efter at arbejde sammen med jer endnu en sæson! Hvad? De mange samtaler jeg havde med Liverpool-folkene både i England og i Florida? Bare for en griner!"
War. War never changes.
Gravatar

#4772 Kruse 13 år siden

Øv....Jeg kunne ellers godt tænke mig at se ham fortsætte sit Swansea-projekt. Og så var han en træner jeg egentligt godt kunne se i Arsenal på et tidspunkt. Men det bliver spændende at se, hvad han kan få ud af Liverpool, og hvordan det kommer til at gå Swansea i næste sæson uden ham.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4773 JannikAnd 13 år siden

Kruse, hvis Arsenal skulle sælge Van Persie og ikke kan finde den rette erstatning i form af en ny angriber, kan de roligt henlede opmærksomheden på en ny keeper og satse på Szczęsny som spydsspids.

A walk in the park.
Gravatar

#4774 Kruse 13 år siden

Hehe, jeg har godt se den nogle gange. Kølig afslutning må man sige, og ganske heldigt at en kameramand lige fangede det(og fornuftigt nok at Szczęsny ikke forsøger sig igen).
Gravatar

#4775 HonoDelLoce 13 år siden

Hold kæft, hvor er Simon Kjær altså en helt umådeligt ringe fodboldspiller.. Jeg kan seriøst ikke huske en eneste landskamp, hvor han ikke har lavet 8-9 kæmpe fejl. I dag har han allerede lavet 5-6 stykker.. Stupid ass..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4776 Kruse 13 år siden

#4775: Og den slags fejl bliver afstraffet på det groveste af hold som Holland og Tyskland.

At Olsen holder fast i Kjær fremfor Bjelland er mig en gåde.
Gravatar

#4777 HonoDelLoce 13 år siden

Helt enig. Han er fuldstændig umulig i sin markering. Han bliver jo fanget oppe på midtbanen igen og igen, det er helt forfærdeligt..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4778 Babo84 13 år siden

Barca's forhandlinger med Alba fra Valencia er gået igang - forhåbentlig et skifte er på vej.
Gravatar

#4779 MMB 13 år siden

Milans store sommertransfer. Det er i hvert fald et køb, som kommer til at bringe gennemsnitsalderen ned i truppen!
Gravatar

#4780 Babo84 13 år siden

Foeller (4779) skrev:
Milans store sommertransfer. Det er i hvert fald et køb, som kommer til at bringe gennemsnitsalderen ned i truppen!

Juve får ikke engang råd til en gammel dame (høhø) når de rykker ned :)

Skriv ny kommentar: