Gravatar

#4841 The Insider 13 år siden

England #4 på FIFA's seneste verdensrangliste. Den er snart sværere at tage alvorligt end IMDb's top 250.
War. War never changes.
Gravatar

#4842 Kruse 13 år siden

Fuck....
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4843 MMB 13 år siden

Please Juventus, please, please...
Gravatar

#4844 IK 13 år siden

Kruse (4842) skrev:
Fuck....

Fuck ham.
Gravatar

#4845 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Jeg kan forstå at han vil skifte klub. Han har nået en alder hvor han kan tillade sig at sætte krav til sig selv og klubben.

Han tager nok til Barcelona så. Et fint supplement til David Villa. Desuden er det også en af de få klubber som har råd til ham.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#4846 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Desuden kan det måske være godt for Arsenal at de sælger ham. Jeg var i sin tid også irriteret over at Milan solgte Sheva og Kaka, men det viste sig at være to fremragende salg af Milan.

Og så er Arsenal jo i forvejen en af de klubber med den bedste økonomi, så det ser nu lyst nok ud.
Gravatar

#4847 Kruse 13 år siden

Jeg siger også fuck ham. Ikke fordi at han vil skifte, men fordi at han melder det ud i medier(uden aftale med Arsenal), og derved formentligt presser hans pris ned. Det er ikke den smarteste og mest respektfulde måde at gøre det på.

Jeg håber at Real Madrid bliver interesserede, da de vel er en af de eneste klubber der kan give ham det han vil, samt kunne betale et beløb der nærmer sig hvad City kan betale(uden at vi behøver sælge ham til City).
Gravatar

#4848 The Insider 13 år siden

Det er sateme vildt. Men hvad siger du, Kruse? Vil I beholde ham den sidste sæson? Jeg ville personligt have svært ved at beholde f.eks. Torres eller Sturridge, hvis de gik direkte ud og sagde, at de havde haft et møde med manageren og var hamrende uenig i, hvordan klubben blev dirigeret.
War. War never changes.
Gravatar

#4849 Kruse 13 år siden

The Insider (4848) skrev:
Det er sateme vildt. Men hvad siger du, Kruse? Vil I beholde ham den sidste sæson?

Gu' fanden vil jeg ikke beholde ham. Han skal sælges til højst bydende(eller rettere den udenlandske klub der bedst kan matche City's bud) og være ude inden pre-season for alvor går igang. Og hvis der er så stor forskel på City's bud og hvad andre klubber uden for England byder, så er det værd at overveje bare at sælge til City(selvom at det vil gøre ekstra ondt). Men hvis man alligevel ikke har tænkt sig at hente en klassespiller ind som forstærkning, så kan de ekstra 100 millioner, som City kan tilbyde, måske alligevel være lige meget.

Det nytter absolut intet at have en spiller rendende som vil væk, som tager pladsen fra andre spillere og som unægteligt vil mærke presset fra vrede fans.
Gravatar

#4850 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Angående Milans transfers, så er jeg ganske godt tilfreds. Vi har erhvervet os Montolivo, Bakaye Traore, Francesco Acerbi og Kevin Constant. Specielt Montolivo og Acerbi er jeg glad for. Sidstnævnte var en af sidste sæsons bedste forsvarsspillere og Montolivo har lige spillet et flot EM.

Derudover har vi også købt en ung talentfuld brasiliansk målmand i form af Gabriel, som forhåbentlig kan blive arvtageren efter Abbiati. Og så har vi lige købt det 14-årige stortalent fra Reggiana Hachim Mastour.

Jeg håber at klubben køber en venstreback, men dette er kun muligt hvis vi sælger mindst to af de venstrebacks vi har. Gerne Taiwo og Mesbah.

Ellers så har klubben i lang tid ledt efter en regista. Altså en spiller til at ligge lige foran forsvaret.

Alt dette skal naturligvis også ses i lyset af at Milan ligesom de andre italienske klubber, ikke har mange penge at gøre godt med. Blandt andet derfor at Milan har ladet en hel del gå. Og derfor at Inter er ved at luge ud i de løntunge spillere som for eksempel Lucio og Julio Cesar samt at de solgte Eto'o.

Jeg er derfor heller ikke helt tilfreds med at Thiago Silva fik en lønforhøjelse i forbindelse med sin forlængelse. Således tjener han nu 6 millioner Euro om året og er den bedste betalt forsvarsspiller i ligaen og den næstbedst betalte spiller. Zlatan er naturligvis den der tjener mest, hvor Gazzettaen gætter på 12 millioner Euro om året. Han er så også den bedste spiller i ligaen og en af de bedste spillere i verden, hvilket er grunden til at klubben har lavet denne undtagelse.

Nå ja og så bliver der lagt et nyt græstæppe som det der blandt andet blev brugt under slutrunden, hvor en del af det er kunstigt. Forhåbentlig hjælper det på skadessituationen.

Skriv ny kommentar: