Svineheld, uden tvivl! Forfærdeligt forsvar. Men imorgen er det glemt og Ariel har fred og ro til den videre færd og forhåbentlig lidt penge til indkøb :)
Det var en joke, Jesus.. Skal man altid skære tingene i pap for dig?
Sådan mere seriøst, har du nogensinde skåret tingene ud i pap for mig før? :) Jeg må ærlig talt indrømme, at jeg ikke kan huske, hvordan din skrivestil er, og om du tit benytter dig af sarkasme. Så når du ikke benytter dig af smileys, synes jeg det var ret lige til at misforstå dig.
Det kunne sgu være vildt fedt hvis vi fik 2 hold i gruppespillet, men det bliver svært for FCK skal op imod et af disse hold:
Udinese - italienerne endte på en imponerende 3.-plads i Serie A sidste sæson. Kun mestrene fra Juventus samt AC Milan var bedre.
Lille - franskmændene endte på en 3.-plads i sidste sæson i Le Championnat. Kun mestrene fra Montpellier samt Paris Saint-Germain var bedre. Lille blev i øvrigt mestre og pokalvindere i sæsonen 2010-2011.
Borussia Mönchengladbach - et ellers middelmådigt tysk hold forrige sæson blomstrede med den nye træner Lucien Favre op i sidste sæson i Bundesligaen, hvor det blev til en 4.-plads. Kun mestrene fra Dortmund samt Bayern München og Schalke 04 var bedre.
Fenerbahce - den traditionsrige tyrkiske klub endte på en 2.-plads efter ærkerivalerne Galatasaray sidste sæson. Forrige sæson blev Fenerbahce tyrkiske mestre.
Málaga - spanierne endte på en 4.-plads sidste sæson kun overgået af mestrene fra Real Madrid samt FC Barcelona og Valencia. Málaga har dog økonomiske problemer og har solgt centrale spillere i sommerpausen.
#4901 bhs 13 år siden
#4902 MMB 13 år siden
#4903 bhs 13 år siden
Skal man altid skære tingene i pap for dig?
#4904 Richard Burton 13 år siden
#4905 HonoDelLoce 13 år siden
Da bolden hoppede og dansede langs mållinien og tager stolpen ud lige forbi Chite, der sad vi s'gu tre gutter og holdt vejret i et godt stykke tid!
I øvrigt tror jeg aldrig jeg har jublet så meget over en offside-kendelse!
#4906 MMB 13 år siden
Sådan mere seriøst, har du nogensinde skåret tingene ud i pap for mig før? :)
Jeg må ærlig talt indrømme, at jeg ikke kan huske, hvordan din skrivestil er, og om du tit benytter dig af sarkasme. Så når du ikke benytter dig af smileys, synes jeg det var ret lige til at misforstå dig.
#4907 MMB 13 år siden
#4908 loki 13 år siden
Udinese - italienerne endte på en imponerende 3.-plads i Serie A sidste sæson. Kun mestrene fra Juventus samt AC Milan var bedre.
Lille - franskmændene endte på en 3.-plads i sidste sæson i Le Championnat. Kun mestrene fra Montpellier samt Paris Saint-Germain var bedre. Lille blev i øvrigt mestre og pokalvindere i sæsonen 2010-2011.
Borussia Mönchengladbach - et ellers middelmådigt tysk hold forrige sæson blomstrede med den nye træner Lucien Favre op i sidste sæson i Bundesligaen, hvor det blev til en 4.-plads. Kun mestrene fra Dortmund samt Bayern München og Schalke 04 var bedre.
Fenerbahce - den traditionsrige tyrkiske klub endte på en 2.-plads efter ærkerivalerne Galatasaray sidste sæson. Forrige sæson blev Fenerbahce tyrkiske mestre.
Málaga - spanierne endte på en 4.-plads sidste sæson kun overgået af mestrene fra Real Madrid samt FC Barcelona og Valencia. Málaga har dog økonomiske problemer og har solgt centrale spillere i sommerpausen.
Fra dr.dk
#4909 MMB 13 år siden
1. Malaga
2. Borussia Mönchengladbach
3. Udinese
4. Fenerbahce
5. Lille
#4910 Kruse 13 år siden
Meget enig i den rangering. Malaga er i opløsning og kaos, så der kan næppe komme et bedre tidspunkt for FCK at møde dem.