Jeg bider mest mærke i at Reading har Ian Harte. Sidst man for alvor så noget til ham var i hans Leeds periode, hvor han var meget vigtig for deres hold og blandt andet var i CL. Symptomatisk så er der ingen af spillerne fra det hold som sidenhen har opnået noget tilsvarende.
#77 Ikke mig og slet ikke til Ajax. Det store spørgsmål er, hvad Ajax kan se i ham? Han er ikke ligefrem ung længere, og de seneste mange år har hans form styrt dykket.
Her taler jeg selvfølgelig om Christian Poulsens skifte til Ajax..!
Ja det er ret vildt. Han må ha' en vildt dygtig agent.
Jeg kan ikke lade være med at tænke på, om ikke monstro Morten Olsen har ageret en slags mellemled - eller i hvert fald har talt rigtigt godt for CP (efter eget udsagn er han jo ugentlig i kontakt med Ajax. Hvorfor ved jeg ikke lige helt..)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#5071 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
#5072 The Insider 13 år siden
#5073 Åkepool 13 år siden
Men det vender desværre nok.
#5074 The Insider 13 år siden
#5075 bhs 13 år siden
#5076 The Insider 13 år siden
#5077 HonoDelLoce 13 år siden
Her taler jeg selvfølgelig om Christian Poulsens skifte til Ajax..!
#5078 Åkepool 13 år siden
Ja det er ret vildt. Han må ha' en vildt dygtig agent.
#5079 bhs 13 år siden
Ikke mig og slet ikke til Ajax. Det store spørgsmål er, hvad Ajax kan se i ham? Han er ikke ligefrem ung længere, og de seneste mange år har hans form styrt dykket.
#5080 HonoDelLoce 13 år siden
Jeg kan ikke lade være med at tænke på, om ikke monstro Morten Olsen har ageret en slags mellemled - eller i hvert fald har talt rigtigt godt for CP (efter eget udsagn er han jo ugentlig i kontakt med Ajax. Hvorfor ved jeg ikke lige helt..)