Ramires tog 2 gange i første halvleg fuldstændig Hail Mary's - en af dem endda hvor han kan spille Torres fuldstændig fri foran mål.
Eden Hazard tog først et hug nærmest fra baglinien inden han få minutter efter prøver et hug, hvor han stort set står med ryggen til mål - med masser af spil-muligheder.
Mata har prøvet med diverse underlige lange krøllede afslutninger, som jeg ikke kan se selv den mest naive fodboldspiller tør håbe på gå ind.
Og så videre.. Og så videre..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#5094, så du sov kun under målene? :-) Hvorom alting er: Sturridge var afsindig selvisk sidste sæson, hvilket især anden halvdel af sæsonen bar præg af, og han agerede på selvsamme måde i dag. Han udviste markant ringere evne og lyst til samspil end holdkammeraterne - ergo, min pointe :-)
Herligt resultat i øvrigt! 2012/13 - the season that keeps on giving! Tillykke til alle FCK-fans i øvrigt, kunne være fabelagtigt med to danske hold i gruppespillet. Når FC Fyn rykker op i superligaen, får Danmark sikret så mange point i Europa, at de øverste fire hold i DK ryger direkte til gruppespillet.
Til gengæld er der så ikke 9 mia. grader, når de skal spille. Det var tydeligt på både Real Madrid og Valencia, at der var alt for varmt, da de spillede kl 19 i weekenden.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#5091 HonoDelLoce 13 år siden
Haha.. Alle de forreste seks-syv spillere hugger s'gu da hver gang de har muligheden for det :D
#5092 The Insider 13 år siden
#5093 The Insider 13 år siden
#5094 HonoDelLoce 13 år siden
Ramires tog 2 gange i første halvleg fuldstændig Hail Mary's - en af dem endda hvor han kan spille Torres fuldstændig fri foran mål.
Eden Hazard tog først et hug nærmest fra baglinien inden han få minutter efter prøver et hug, hvor han stort set står med ryggen til mål - med masser af spil-muligheder.
Mata har prøvet med diverse underlige lange krøllede afslutninger, som jeg ikke kan se selv den mest naive fodboldspiller tør håbe på gå ind.
Og så videre.. Og så videre..
#5095 The Insider 13 år siden
#5096 The Insider 13 år siden
#5097 The Insider 13 år siden
#5098 loki 13 år siden
Super Cup
På Canel 9 i HP
.
..
...
....
.....
Kampstart 22:30.... :/
Det er dælme en smule sent *gaaaab*
#5099 HonoDelLoce 13 år siden
Til gengæld er der så ikke 9 mia. grader, når de skal spille. Det var tydeligt på både Real Madrid og Valencia, at der var alt for varmt, da de spillede kl 19 i weekenden.
#5100 loki 13 år siden
;)