Gravatar

#5111 Åkepool 13 år siden

Puha, sikke en lortekamp jeg lige har set. Liverpool vandt 0-1 på et selvmål. Det var en dødsyg kamp hvor kun Sterling lyste lidt op. Liverpool var iøvrigt taget til Skotland uden bl.a. Gerrard, Suarez, Skrtel og Johnson.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#5112 MMB 13 år siden

Gravatar

#5113 The Insider 13 år siden

Azpilicueta købt - fornemt! En RB var noget af det sidste, Chelsea manglede at erhverve denne sæson. Så kan Luiz sælges til Barcelona/City, som rygtebørsen påstår.
War. War never changes.
Gravatar

#5114 Kruse 13 år siden

Nå, så fik i endelig erstattet afgangen af Bosingwa, som jo ellers i følge dine udsagn var verdens bedste højreback nogensinde!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5115 The Insider 13 år siden

#5114, har jeg sagt det? Så har det i hvert fald været sandt! Godt vi stadig har Ivanovich, klubbens topscorer gennem de sidste 10 kampe, haha.
War. War never changes.
Gravatar

#5116 Kruse 13 år siden

Well, du har nok ikke brugt præcist de ord, men du har overdrevet ham i en sådan grad at du ligeså godt kunne have skrevet det :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5117 HonoDelLoce 13 år siden

Og det var s'gu lidt øv.. Jeg havde håbet på at Azpilicueta røg til Real Madrid. Arbeloa er simpelthen så dårlig, at han får Johnny Thomsen til at fremstå som et vidunder.

Der er selvfølgelig igen igen en masse snak om Maicon, men jeg tror (og håber) ikke på den, for han er s'gu ved at være for gammel. Ikke til denne sæson, men man håber vel lidt på et indkøb, der kan spille på topplan i mere end en enkelt sæson.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5118 The Insider 13 år siden

#5116, det er meget muligt!
War. War never changes.
Gravatar

#5119 The Insider 13 år siden

Sunderland får en spiller som Johnson, mens Chelsea bruger utallige kræfter på at få Moses (en signing, der nok kommer til at dele vandende, høhø!). It's a crazy world. Jeg har altid været imponeret af Johnson, så jeg forstår ikke, hvorfor et af de andre tophold ikke har slået til.
War. War never changes.
Gravatar

#5120 MMB 13 år siden

Sådan, Swansea!

Skriv ny kommentar: