Gravatar

#5161 zombieman 13 år siden

Niels Christian Frederiksen plejede at kommentere mange af kampene da kanalen hed canal plus så mon ikke han fortsætter

nå ja lige en sidste ting

Forza Nerazzurri
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#5162 Richard Burton 13 år siden

FCK for helvede!!!!!!!!!!! Randers i røven!
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#5163 Richard Burton 13 år siden

For helvede da også I amatører, hængerøve og socialdemokrater :-(
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#5164 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Hvor er det fantastisk med en fyr som Diego Della Valle. Der kan man tale om passion.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#5165 MMB 13 år siden

Juventus - Parma på Canal 8 Sport nu!
Gravatar

#5166 MMB 13 år siden

Juventus - Parma på Canal 8 Sport nu!
Gravatar

#5167 Åkepool 13 år siden

F.C.K. - The Comeback kids :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#5168 MMB 13 år siden

Lorte halvleg. Pinligt.
Gravatar

#5169 HonoDelLoce 13 år siden

Var i Randers i dag og se fodbold :D Da jeg havde mine små brødre med valgte vi at købe billetter til familie-afsnittet - som selvfølgelig hovedsageligt er befolket af Randers-fans :D

Som jeg skrev på facebook - det var ikke godt for hjertet, da der stod 2-1 efter 90... Det var ikke godt for populariteten på familietribunen i Randers, da der stod 2-3 efter 94 :D

I øvrigt forfærdelig dommer-arbejde i dag. Der var ikke skyggen af straffespark til Randers, da det var langt uden for feltet. Til gengæld ville et rødt kort nok have været på sin plads til Michael Jakobsen, da han trods alt var bagerste mand.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5170 The Insider 13 år siden

Naturligvis også et herligt opgør mellem Newcastle og Chelsea i går (og se, Foeller! Knebet virkede igen!). Hazard: Tre kampe, ét mål, seks assists. Meget god statistik. Ærgerligt han ikke laver flere af slagsen resten af sæsonen, though...
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: