Gravatar

#5251 MMB 13 år siden

Jeg håber, at Juve trækker Arsenal, Braga og FC Nordsjælland. Se, det ville være en god lodtrækning!
Gravatar

#5252 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Jeg mener at Dortmund er seedet 3 og Malaga er seedet 4. Men det kan måske ændre sig med aftenens kampe.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#5253 MMB 13 år siden

Dortmund kommer med 95% sikkerhed til at ende i seedingslag 4. Det er kun, hvis både Borrusia Mönchengladbach, Helsingborg og CFR Cluj alle går videre, at Dortmund ender i seedingslag 4.
Gravatar

#5254 Åkepool 13 år siden

Kom så FCK!!!!
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#5255 Richard Burton 13 år siden

Hold kæft hvor spiller FCK ringe. Og dommeren misser en masse. Puha det er op ad bakke.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#5256 Richard Burton 13 år siden

Nå der har da været råd til en ny spiller hos Lille. Dommeren Har været en god 12. mand.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#5257 MMB 13 år siden

Ro på, så dårlig har han altså heller ikke været! Jovist, der har været fejldømme, men ikke noget ekstraordinært.
Gravatar

#5258 Kruse 13 år siden

Dommeren har bestemt truffet et par besynderlige beslutninger. Men han var ikke skyld i målet :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5259 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Lille spiller langt bedre end i den først kamp, hvilket vil sige at de spiller på deres sædvanlige niveau. Det gør også at de spiller i et tempo som er hurtigere end hvad FCK er vant til og kan følge med i.
Gravatar

#5260 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Ser i øvrigt ud til at Juventus har fundet deres nye angriber i form af Berbatov.

Skriv ny kommentar: