Gravatar

#5281 Åkepool 13 år siden

Pis og lort med F.C.K. :(

Men hey, nu er der chance for at de trækker Liverpool og så er min lykke gjort :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#5282 MMB 13 år siden

Bendtner nu meget tæt på Juventus.

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
NEEEEEEEEEEEJ
NEEEEEJ
NEEEJ
NEEJ
NEJ

Jeg vil hellere have fucking Peter Madsen! FUCKING PETER MADSEN!
Gravatar

#5283 JannikAnd 13 år siden

Hahahahahahahahahahahahahaha!!! Så ka du lære at opføre dig ordentligt :)
Gravatar

#5284 MMB 13 år siden

Selv med Bendtner på kassen får vi flere point end jer! :P
Gravatar

#5285 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Fiorentina er nok meget tilfreds med at det er Bendtner Juventus får i stedet for Berbatov.

Nu håber jeg bare på at Fester, eller det vil sige at ret beset er det Braida der er ved at forhandle, får Nigel de Jong. Det vil være et fantastisk køb og så har vi også fundet den skraldemand vi skal bruge på midtbanen.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#5286 The Insider 13 år siden

Woohooo! SkySports-legenden Martin Tyler (yes, ham som også indtaler til Fifa-spillene) har besvaret mit spørgsmål i sin seneste statistik-artikel :-) En ære! http://www.skysports.com/opinion/story/0,,12038_80...
War. War never changes.
Gravatar

#5287 MMB 13 år siden

The Insider (5286) skrev:
Woohooo! SkySports-legenden Martin Tyler (yes, ham som også indtaler til Fifa-spillene) har besvaret mit spørgsmål i sin seneste statistik-artikel :-) En ære! http://www.skysports.com/opinion/story/0,,12038_80...

Den mand har jeg godt nok forbandet væk mange gange, når jeg (en sjælden gang) er bagud!
Gravatar

#5288 Kruse 13 år siden

Det værste ved Bendtner til Juventus, er at det desværre kun er på leje :/
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5289 MMB 13 år siden

Det værste ved Bendtner til Juventus er, at han rent faktisk kommer til Juventus.
Gravatar

#5290 Kruse 13 år siden

Så går det snart løs! Og med garanti så ender Manchester United i den letteste gruppe. Det slår aldrig fejl.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: