Gravatar

#5411 The Insider 13 år siden

Elsker SkySports-eskperten Jeff Stellings vurdering af CL-grupperne: http://www.skysports.com/opinion/story/0,,12088_80...

Chelsea and Arsenal, meanwhile, couldn't have asked for better groups. You'd expect Chelsea, as defending champions, to cruise past Shakhtar Donetsk, Italian champions Juventus and Nordsjaelland from Norway.
War. War never changes.
Gravatar

#5412 MMB 13 år siden

Er manden Englands svar på Flemming Toft? Hans analyser er godt nok heller ikke specielt gode.
Gravatar

#5413 Åkepool 13 år siden

Normalt ville jeg ønske Kruse held og lykke med kampen, men idag ønsker jeg ham alt det værste ;)

Lidt over en halv time til kick-off :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#5414 MMB 13 år siden

Kick-off til hvad? Nååå, du snakker om bundbraget i Premier League?
Gravatar

#5415 Åkepool 13 år siden

Nr. 17 mod nr. 13, det er laaaaaangt over bunden. Liverpool ligger jo ikke engang til nedrykning ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#5416 MMB 13 år siden

Nej, det er først efter denne kamp. :P
Gravatar

#5417 MMB 13 år siden

På den anden side kan Arsenal ikke score. Men omvendt så skal Reina jo nok hjælpe dem lidt på vej. Hmm, det bliver spændende!
Gravatar

#5418 Kruse 13 år siden

Foeller (5417) skrev:
På den anden side kan Arsenal ikke score.

Skal vi nu ikke lige kommer ordentligt igang med sæsonen, før at vi kommer med de generaliseringer? Ellers kan vi jo også modsat konkludere at Arsenal ikke lukker mål ind :)

Det er i dag den første kamp i sæsonen for Arsenal, hvor de ikke møder et hold der spiller med en lavt liggende baglinje og 11 spillere bag bolden. Jeg håber at de får hul på bylden i dag, og at vi får en underholdende kamp.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5419 The Insider 13 år siden

Lad os få en underholdende uafgjort! :-)
War. War never changes.
Gravatar

#5420 MMB 13 år siden

[ ] Mine seneste indlæg afspejler min oprigtige holdning og er ikke en joke.

Skriv ny kommentar: