Gravatar

#5471 MMB 13 år siden

Chelsea købte Moses - Manchester United købte Judas.

Eller noget... ;)
Gravatar

#5472 The Insider 13 år siden

Moses - en signing, der delte vandene.
War. War never changes.
Gravatar

#5473 loki 13 år siden

Prøvet ja, og af samme årsag heh. Måske det er blevet ændret siden.
www.peakoil.dk
Gravatar

#5474 Åkepool 13 år siden

The Insider (5450) skrev:
Omvendt ville jeg dæleme være desillusioneret som Liverpool-fan

You have no idea. Jeg kan ikke beskrive hvor ramt man er efter sådan en blodfattig forestilling og 1 point efter 3 kampe :(

Hvis bare de havde spillet lige op med Arsenal eller været overlegne i spillet, så kunne man tænke "nå ja, det vender i næste kamp", men det er sgu ikke lige en tanke man render med pt.

Arsenal var Liverpool overlegne på alle fronter og det havde været tyveri ved højlys dag, hvis Pool havde fået så meget som et halvt point ud af den kamp.
Og så er det pisse frustrerende at se dem der burde føre an, som Suarez, Johnson og især min store helt Gerrard, misse de mest simple afleveringer gang på gang.

Der findes ikke ord.

Og så den kendsgerning at de ikke har en ordentlig angriber nu, øv!

Nu rygtes både Drogba og Michael Fucking Owen til Liverpool, da det er hvad de kan få nu.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#5475 The Insider 13 år siden

Det er sgu synd for jer, Åkepool! Det er fandme aldrig sjovt at ryge i det enorme sorte hul, der sluger én råt, når det kører rigtig skidt for ens klub :-( Ærgerligt I ikke lige kunne få besejret City, når nu I var klart overlegne i den kamp. Måske havde det også sikret en masse ekstra selvtillid på kontoen, som havde gjort godt under Arsenal-dysten. Hvad siger du - skal Owen tilbage? :-)
War. War never changes.
Gravatar

#5476 Åkepool 13 år siden

The Insider (5475) skrev:
Ærgerligt I ikke lige kunne få besejret City, når nu I var klart overlegne i den kamp

Ja, meget ærgeligt. Den eneste gode kamp de har spillet i denne sæson, men der skulle Skrtel jo lige dumme sig. Okay, de spillede også ok mod West Brom. indtil de fik Agger smidt ud, men i resten (missede den første kamp mod Gomel) har de spillet som et serie 4 hold.

Den er svær med Owen, for han har jo ligesom trådt i Scum-spinaten og det går jo ikke lige i glemmebogen. Og helt ærligt, så tror jeg at hvis de fik valget, så ville jeg nok mere håbe at de fik Drogba, som har mere råstyrke og er en bedre afslutter end Owen er nu vil jeg tro. Owen har altid lukreret meget på sin fart, hvilket han ikke kan gøre så meget mere, så jeg hælder mod Drogba.

Og nu rygtes Owen til Stoke på en pay as you play kontrakt og så kan det være det samme.
Gravatar

#5477 The Insider 13 år siden

Tanken om Drogba tilbage i PL og så i en trøje, der ikke er blå... det er dæleme surrealistisk.
War. War never changes.
Gravatar

#5478 Åkepool 13 år siden

The Insider (5477) skrev:
Tanken om Drogba tilbage i PL og så i en trøje, der ikke er blå... det er dæleme surrealistisk.

Ja, jeg kan forstå dine tanker omkring sådan noget.
Gravatar

#5479 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Så er Zenit godt i gang med at hente Hulk for €50 mio samt Axel Witsel for €30-35 mio. Så har de også forstærket sig lidt til kampen mod Milan.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#5480 The Insider 13 år siden

Dette billede fik mig til at smile: http://www1.skysports.com/football/news/12016/8049...
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: