Gravatar

#5501 MMB 13 år siden

Havde helt glemt mit had til Viasat. På onsdag viser de FCN-Shaktar på 3+ og Man Utd-Galatasaray på TV2 Sport i stedet for Chelsea-Juventus. Talentløshed.
Gravatar

#5502 The Insider 13 år siden

Suk suk suk... Man havde ellers håbet, at deres United-nepotisme ville dø lidt ud efter Schmeichels farvel. Tåbeligt ikke at vise de andre kampe i FCN's gruppe - især når nu de har verdens bedste klub OG de italienske mestre med ;-)
War. War never changes.
Gravatar

#5503 MMB 13 år siden

At de viser FCN på den ene kanal er selvfølgelig fair nok, men at de hellere vil vise United i en formentlig ret ensidig affære i stedet for en på papiret tæt og spændende kamp er godt nok irriterende. Og så er det ovenikøbet de forsvarende mestre i turneringen mod det bedste hold i verden. ;)
Gravatar

#5504 The Insider 13 år siden

#5503, nej, det er først i Chelsea-FC Fyn finalen om tre sæsoner.
War. War never changes.
Gravatar

#5505 MMB 13 år siden

-.-
Gravatar

#5506 MMB 13 år siden

Er alle I andre, der ikke er Chelsea, Juventus eller Man Utd fans ikke enige?
Gravatar

#5507 loki 13 år siden

Øh nej ikke umiddelbart mht. Juventus - Chealsea, for det er vel meget naturligt ikke at vise begge kampe fra samme pulje? Få lidt spredning? Personligt ville jeg hellere se Bayern München - Valencia eller FC Barcelona - Spartak Moskva end Manchester United - Galatasaray, men sådan er der så meget. Er der ikke noget med at Man U. er verdens mest populære fodboldklub?

Jeg mener, de skal jo næsten viser FCN, så selvom den anden kamp nok har lagt mere intensitet, så duer det vel ikke at vise begge kampe.
www.peakoil.dk
Gravatar

#5508 The Insider 13 år siden

#5507, du hader jo også Chelsea, så du er inhabil ;-)
War. War never changes.
Gravatar

#5509 HonoDelLoce 13 år siden

Jeg er i og for sig også enig i, at United-kampen nok heller ikke ville være mit valg.. Men Chelsea-Juventus ville heller ikke være det.. Så er jeg meget mere til Bayern-Valencia - det tror jeg dælme bliver en seværdig kamp!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5510 MMB 13 år siden

Insider, du er admin på forummet. Hvorfor er loki og HonoDelLoce ikke bannet endnu? :P

Sådan mere seriøst, så ville jeg da også foretrække Bayern-Valencia frem for United, men umiddelbart tror jeg, at Chelsea-Juve bliver en tættere affære. Det mener bookmakerne også, kan jeg se. :) Barcelona-Spartak gider jeg for alt i verden ikke se. Hvis jeg ville se 6-0 resultater, kunne jeg jo bare se La Liga.

Skriv ny kommentar: