Problemet er bare, at jeg ikke er 100 på, hvordan deres stærkeste opstilling ser ud. -.-
Jo, nu skal du høre.....
Men jeg kan afsløre at jeg byttede Shaqiri ud med Arteta. Jeg har ikke styr på hvor stor en rolle Shaqiri spiller på Bayerns hold og jeg har heller ikke styr på hvor stærk deres gruppe er, så det var mere logisk at vælge en fast mand, på et hold der er storfavoritter til at vinde deres gruppe.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#5611 Chian 13 år siden
#5612 Kruse 13 år siden
#5613 MMB 13 år siden
Ja, lad os håbe det! :)
Arsenal spillerne er også ret billige. Problemet er bare, at jeg ikke er 100 på, hvordan deres stærkeste opstilling ser ud. -.-
#5614 MMB 13 år siden
Chian = Kloge Åge
zombiemann = zombieman
Åkepool = Åkepool F.C.
Kruse = ChelseaSucks!
The Insider = Hold Kæft
dyg = Liverpool Gym. Forening
Foeller = Team Makrel
Michael Andersen = FC Guldfisk
??? = Team Amatør
#5615 Kruse 13 år siden
Jo, nu skal du høre.....
Men jeg kan afsløre at jeg byttede Shaqiri ud med Arteta. Jeg har ikke styr på hvor stor en rolle Shaqiri spiller på Bayerns hold og jeg har heller ikke styr på hvor stærk deres gruppe er, så det var mere logisk at vælge en fast mand, på et hold der er storfavoritter til at vinde deres gruppe.
#5616 MMB 13 år siden
#5617 Kruse 13 år siden
Jeg vil dog minde dig om at de spiller mod City på søndag, så du skal ikke forvente helt den stærkeste opstilling i aften.
#5618 MMB 13 år siden
#5619 The Insider 13 år siden
#5620 knipsknips 13 år siden
Bliver spændende om det kommer til, at sejle eller om de hold man satser på vil noget i år!