Nej, det var den svageste Juve præstation, jeg har set siden 10/11-sæsonen. Imponerende at I får point med hjem alligevel. Glæder mig til Napoli-Lazio i morgen!
"Stolthed" :) Oktober blir en lidt pebret måned, økonomisk set. Jeg har dog en belejlig fødselsdag to dage forinden, men jeg ville have det svært mærkeligt ved at skrive noget på min ønskeliste, der slutter med "uventus" :)
"Stolthed" :) Oktober blir en lidt pebret måned, økonomisk set. Jeg har dog en belejlig fødselsdag to dage forinden, men jeg ville have det svært mærkeligt ved at skrive noget på min ønskeliste, der slutter med "uventus" :)
Så skriv du bare "Juventus FC - italiens stolthed". :) Så opstår der heller ikke nogen forvirring. :P
Det bliver meget tæt, og jeg tror at den kan gå begge veje, så jeg tør slet ikke spå om noget resultat. Men lad os i det mindste håbe på en god kamp! Og nu er der kun et kvarter til vi bliver dødsfjender i 90 minutter + en pause :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#5721 JannikAnd 13 år siden
#5722 MMB 13 år siden
#5723 JannikAnd 13 år siden
#5724 MMB 13 år siden
#5725 JannikAnd 13 år siden
#5726 MMB 13 år siden
Så skriv du bare "Juventus FC - italiens stolthed". :) Så opstår der heller ikke nogen forvirring. :P
#5727 MMB 13 år siden
#5728 The Insider 13 år siden
#5729 Kruse 13 år siden
#5730 MMB 13 år siden