Gravatar

#5721 JannikAnd 13 år siden

Nej, det var den svageste Juve præstation, jeg har set siden 10/11-sæsonen. Imponerende at I får point med hjem alligevel. Glæder mig til Napoli-Lazio i morgen!
Gravatar

#5722 MMB 13 år siden

Hmm, pokalfinalen var nok værre, men nej, det var ikke godt. :)
Gravatar

#5723 JannikAnd 13 år siden

Den så jeg ikke, så det kan jeg ikke udtale mig om :)
Gravatar

#5724 MMB 13 år siden

Skal du så ind og se Italiens stolthed i Parken? ;)
Gravatar

#5725 JannikAnd 13 år siden

"Stolthed" :) Oktober blir en lidt pebret måned, økonomisk set. Jeg har dog en belejlig fødselsdag to dage forinden, men jeg ville have det svært mærkeligt ved at skrive noget på min ønskeliste, der slutter med "uventus" :)
Gravatar

#5726 MMB 13 år siden

JannikAnd (5725) skrev:
"Stolthed" :) Oktober blir en lidt pebret måned, økonomisk set. Jeg har dog en belejlig fødselsdag to dage forinden, men jeg ville have det svært mærkeligt ved at skrive noget på min ønskeliste, der slutter med "uventus" :)

Så skriv du bare "Juventus FC - italiens stolthed". :) Så opstår der heller ikke nogen forvirring. :P
Gravatar

#5727 MMB 13 år siden

Det er godt nok tarveligt. Nu har FCN åbnet op for salg af billetter på A-tribunen. De billetter ville jeg da gerne have haft...
Gravatar

#5728 The Insider 13 år siden

På forhånd tillykke med 3-0'eren Kruse!
War. War never changes.
Gravatar

#5729 Kruse 13 år siden

Det bliver meget tæt, og jeg tror at den kan gå begge veje, så jeg tør slet ikke spå om noget resultat. Men lad os i det mindste håbe på en god kamp! Og nu er der kun et kvarter til vi bliver dødsfjender i 90 minutter + en pause :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5730 MMB 13 år siden

Er I ikke dødsfjender permanent? ;) I øvrigt tror og håber jeg, at Arsenal vinder. :)

Skriv ny kommentar: