To super mål af Suarez (som i øvrigt skulle have haft et straffe tidligere i kampen).
Ja, igen bliver han snydt for straffe. Som en kammerat som også er bruger på Filmz skrev til mig: "var det sket udenfor stadion, havde politiet takseret det som voldeligt overfald".
Det gør mig sgu mere irriteret end sejren gør mig glad.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Desværre er Suarez selv ude om det (og i ved ellers godt, hvor min loyalitet ligger ;) ). Det tager tid at vaske sådan et ry af sig, som han selv har været så flink at få på sig.
Han er blevet MEGET MEGET MEGET bedre angående film osv., men det varer s'gu nok lidt endnu, inden han begynder at få de straffespark, han bør have.
Det skal i øvrigt ikke læses som at jeg synes, at det er fair - selvfølgelig skal man have de straffespark, der bliver begået mod én. Men jeg ved også, at hvis jeg som dommer stod over for en spiller, der var kendt for at smide sig hele tiden, så ville jeg også mere lade tvivlen komme forsvarsspilleren til gode.
Ydermere så jeg ikke gårsdagens kamp (i stedet var jeg så heldig at overvære 2. Divisions-fodbold i Blokhus i det nok mest våde vejr, jeg længe kan huske!), så jeg kan kommenterer ikke på det specifikke straffespark, men den generelle tendens i de sidste par kampe.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Øj hvor er jeg træt af at høre ellers velartikulerede fodboldkommentatorer sige "nummer sidst". Det er der da så absolut ikke noget, der hedder! Sidst er ikke noget nummer!
Enten ligger man sidst, på sidstepladsen eller nummer 20 (f.eks.).
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#5761 MMB 13 år siden
#5762 MMB 13 år siden
#5763 Åkepool 13 år siden
Ja, igen bliver han snydt for straffe. Som en kammerat som også er bruger på Filmz skrev til mig: "var det sket udenfor stadion, havde politiet takseret det som voldeligt overfald".
Det gør mig sgu mere irriteret end sejren gør mig glad.
#5764 HonoDelLoce 13 år siden
Han er blevet MEGET MEGET MEGET bedre angående film osv., men det varer s'gu nok lidt endnu, inden han begynder at få de straffespark, han bør have.
Det skal i øvrigt ikke læses som at jeg synes, at det er fair - selvfølgelig skal man have de straffespark, der bliver begået mod én. Men jeg ved også, at hvis jeg som dommer stod over for en spiller, der var kendt for at smide sig hele tiden, så ville jeg også mere lade tvivlen komme forsvarsspilleren til gode.
Ydermere så jeg ikke gårsdagens kamp (i stedet var jeg så heldig at overvære 2. Divisions-fodbold i Blokhus i det nok mest våde vejr, jeg længe kan huske!), så jeg kan kommenterer ikke på det specifikke straffespark, men den generelle tendens i de sidste par kampe.
#5765 HonoDelLoce 13 år siden
Enten ligger man sidst, på sidstepladsen eller nummer 20 (f.eks.).
#5766 loki 13 år siden
#5767 HonoDelLoce 13 år siden
#5768 loki 13 år siden
#5769 HonoDelLoce 13 år siden
Det er sådan noget, jeg forventer at høre mine brødre på 10 sige - måske i samme sætning som udtrykkene "prutskid" og "lol"..
#5770 MMB 13 år siden