Gravatar

#5781 dyg 13 år siden

Den sidsteplads er min! Jeg har netop skiftet ud, så jeg kun har spillere fra de absolut dårligste hold, såsom Chelsea, Arsenal og Real Madrid.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5782 The Insider 13 år siden

Hehe :-)
War. War never changes.
Gravatar

#5783 MMB 13 år siden

The Insider (5780) skrev:
#5779, du har købt den komplette pakke? Eller er du bare en skabs-Chelseafan, som ikke har turdet springe ud endnu? ;-)

"Eeeeeeej... jeg hader Chelsea! Glæder mig til at se dem tabe i Parken!!"

Dude, du bruger ikke 500+ kroner på en billet for at se to hold, du ikke holder af. BUSTED, muhahahahahha!!

Hehe, jeg købte den samlede pakke, da jeg ikke var sikker på, jeg kunne få enkeltbilletter på det tidspunkt. :) Desuden kostede billetterne kun 333 pr. styk i pakken. :P

Men når det så er sagt, så glæder jeg mig da til at se noget god bold live. Nordsjælland spiller jo fremragende fodbold, og så er jeg sikker på, at Chelsea også er til stede på banen. :P
Gravatar

#5784 The Insider 13 år siden

Det værste er, at det ender som en dødssyg 1-0'er.
War. War never changes.
Gravatar

#5785 MMB 13 år siden

Dude, i det mindste kan du gemme det der fis til match day. :P
Gravatar

#5786 The Insider 13 år siden

Det var faktisk et ret seriøst bud. Chelsea stiller med et B-hold, som slapper af foran et nervøst FCN-hold. Chelsea får et relativt hurtigt mål og slapper så helt af. FCN kommer tæt på 1-1 i mange omgange, og den danske presse skriver talløse overskrifter i stil med: "FCN GJORDE DANMARK STOLT!" og "FCN FORTJENTE SEJREN MOD RYSTEDE ENGLÆNDERE!" Nu bider karma mig garanteret i røven og leverer en 0-0'er.
War. War never changes.
Gravatar

#5787 Pécuchet 13 år siden

@ Foeller:

Fik du læst Omeros?
Der burde have været Roser.
Gravatar

#5788 MMB 13 år siden

Pécuchet (5787) skrev:
@ Foeller:

Fik du læst Omeros?

Svarer dig lige i bogtråden. :)

The Insider (5786) skrev:
Det var faktisk et ret seriøst bud. Chelsea stiller med et B-hold, som slapper af foran et nervøst FCN-hold. Chelsea får et relativt hurtigt mål og slapper så helt af. FCN kommer tæt på 1-1 i mange omgange, og den danske presse skriver talløse overskrifter i stil med: "FCN GJORDE DANMARK STOLT!" og "FCN FORTJENTE SEJREN MOD RYSTEDE ENGLÆNDERE!" Nu bider karma mig garanteret i røven og leverer en 0-0'er.

Hvordan vil du tro, at de stiller op? :)

Goal.com gætter på dette:
Azpilicueta, Terry, Luiz, Bertrand
Mikel, Lampard
Mata, Hazard, Oscar
Torres
Gravatar

#5789 The Insider 13 år siden

#5788, jeg ville også have gættet på selv samme opstilling, men jeg kan dog snildt forestille mig, at Moses får sin anden Chelsea-kamp fra start, og at Torres starter på bænken.
War. War never changes.
Gravatar

#5790 MMB 13 år siden

Den opstilling er da stadig ret fin. Godt nok mangler Cashley, Ivanovic og Ramires, men bortset fra det så er det da stærkeste opstilling? :) Og personligt vil jeg nok hellere se Lampard på banen end Ramires. :)

Skriv ny kommentar: