Og dobbelt ærgeligt at jeg ikke fik solgt mine FCN-spillere. Så mangler det bare, at den midtbanemand jeg ville købe fra Bate var en af dem der scorede igår.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Alt i alt var det en rigtig fin kamp i går, som Nordsjælland godt kan være stolte af. I store dele af første halvleg og starten af anden halvleg spillede de mere end lige op med Chelsea, og de formåede at holde fast i deres eget spil, hvilket var virkelig flot. Desværre var Nordsjælland ikke særlig chanceskabende, og når de møder et hold som Chelsea, der med det samme formår at straffe Nordsjællands fejl, så bliver det svært. At Nordsjælland gik totalt ned i de sidste 20 minutter er selvfølgelig super ærgerligt, men desværre forventeligt, når de møder et hold fra en meget bedre liga. 2-0 målet tog desværre håber ud af dem. Hvis de havde formået at udligne til 1-1 i starten af anden halvleg, så kunne det ligefrem have blevet spændende. :) Under alle omstændigheder var kampen dog mere lige end resultatet viser.
Wow, op til en flot tredjeplads! Det er sateme for dårligt. Jeg må erstatte hele holdet med FCN-spillere, så jeg kan nappe den prestigefulde sidsteplads! Der er en trøstepræmie, right?
Nu ser jeg ikke så meget fodbold lige for tiden, da jeg er blevet lidt træt af det. Jeg zappede dog lige tilfældigvis forbi Man C og Dortmund. En af de bedste kampe jeg har set i meget lang tid.
Jeg har en stor forkærlighed for den måde som Dortmund spiller på og hele deres filosofi i klubben. Her til aften spiller de også fremragende og Joe Hart har vel haft en 5-6 sublime redninger. På mange måder er de hvad Ajax var for en 16-17 år siden. Dortmund har bare den fordel af at spille i en af verdens bedste ligaer.
#5821 The Insider 13 år siden
#5822 The Insider 13 år siden
#5823 MMB 13 år siden
#5824 Åkepool 13 år siden
#5825 MMB 13 år siden
#5826 MMB 13 år siden
1 - - - FC Guldfisk - Jerry Goldfish
2 - - - Team Makrel - Foeller
3 - +4 - Hold Kæft - The Insider
4 - - - Åkepool F.C. - Åkepool
5 - - - zombieman - Jesper Bachmann Andersen
6 - +2 - Team Amatør - Prosit
7 - +3 - ChelseaSucks! - RSKruse
8 - +3 - Liverpool Gym. Forening - dyg_p
9 - -6 - Kosmisk Lediggang - Kosmisk Lediggang
10 - -4 - Kloge Åge - Chian
11 - -2 - knipsknips - knipsknips
Michael Andersen ligger ret imponerende nummer 283 ud af de 23000 deltagere. :) Hvem er Kosmisk Lediggang?
#5827 The Insider 13 år siden
#5828 MMB 13 år siden
#5829 Chian 13 år siden
#5830 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
Jeg har en stor forkærlighed for den måde som Dortmund spiller på og hele deres filosofi i klubben. Her til aften spiller de også fremragende og Joe Hart har vel haft en 5-6 sublime redninger. På mange måder er de hvad Ajax var for en 16-17 år siden. Dortmund har bare den fordel af at spille i en af verdens bedste ligaer.