Gravatar

#5871 MMB 13 år siden

HonoDelLoce (5870) skrev:
Ja, den med Mtiliga er godt nok helt hen i vejret.. Hvad fanden tænker torsken på ? Andre spillere ville give deres højre hånd for at få lov at gribe chancen, når den byder sig.

Enig! Jeg kan da godt forstå, at han bliver skuffet over, at Simon Poulsen bliver bliver tilføjet til truppen og starter inde før ham, men han må for helvede være professionel nok til at acceptere, at det ikke er ham, der sætter holdet. Hvis han på forhånd ved, at han ikke gider være keeper selv med en brækket arm i tilfælde af 8 skader før ham, så skal han bare holde sig langt væk. Man skal gå 110% op i det her. :)
Gravatar

#5872 Kruse 13 år siden

Det er absolut intet tab at han er færdig på landsholdet. Sådan en uprofessionel attitude hører ikke til på landsholdet.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5873 The Insider 13 år siden

Han regnede måske med, at Mancini fulgte med for at se på Balotelli, og at han dermed kunne lægge billet ind hos Citeh.
War. War never changes.
Gravatar

#5874 HonoDelLoce 13 år siden

Jeg er ellers sjældent enig med MO, men lige i denne her situation kan jeg kun give ham ret i, at det jo er at svigte sit hold på allerhøjest mulige måde (udover måske at score selvmål med vilje ;P ).

Jeg sad kampen igennem og bandede MO ad helvedes til for at bruge Silberbauer på venstre back, når nu man havde Mtiliga i truppen. Look at me now ! :D

Der skal lyde en ærlig undskyldning til MO herfra ! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5875 dyg 13 år siden

Uden at have hørt Mtiligas syn på sagen, så er jeg også helt enig i MOs beslutning.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5876 HonoDelLoce 13 år siden

Han skal da i hvert fald have en overordentlig anden forklaring end den, vi indtil videre har hørt, for at have en chance for at stige lidt i anseelse igen! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5877 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Kunne i øvrigt se at den, forhåbentlig, kommende præsident for Milan var til stede på stadion. Den skønne Barbara Berlusconi. En kvinde som i øvrigt har meget forstand på fodbold og har nogle glimrende ideer til hvilken retning Milan skal gå.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#5878 MMB 13 år siden

Hvis I troede, I var sluppet for Faxe, så tog I fejl: http://www.bold.dk/nyt/Faxe-Kommentator-job-paavir...
Gravatar

#5879 HonoDelLoce 13 år siden

Er Brøndby garanteret søndags-kampe resten af efterårssæsonen?
Gravatar

#5880 MMB 13 år siden

Jeg har lige tjekket programmet, og ja, alle deres kampe er om søndagen undtagen en enkelt om fredagen. Så Faxe slipper vi ikke for.

Skriv ny kommentar: