Hvordan kan det være, at Morten Bruun som United fan igen og igen skal kommentere United kampe?
Fordi han er Danmarks klart bedste medkommentator. Og så synes jeg overhoved ikke, at man mærker hans United-hjerte i kampene. Tværtimod faktisk. Han er langt mere neutral og kritisk end størstedelen af Viasats faste kommentatorer (Carsten Werge).
Fordi han er Danmarks klart bedste medkommentator. Og så synes jeg overhoved ikke, at man mærker hans United-hjerte i kampene. Tværtimod faktisk. Han er langt mere neutral og kritisk end størstedelen af Viasats faste kommentatorer (Carsten Werge).
Men hvorfor ikke bare få ham til at kommentere en af de to andre kampe, de alligevel viser? Jeg kan i hvert fald ikke lade være med at være ekstra kritisk, når han kommenterer United.
Kruse (6040) skrev:
Foeller (6038) skrev:
13.45 Man Utd. - Arsenal 16.00 Swansea - Chelsea 20.45 Højest betalende - Næsthøjest betalende
Rettet....
Så du rettede Manure til Man Utd. Jeg er skuffet. :P
Men hvorfor ikke bare få ham til at kommentere en af de to andre kampe, de alligevel viser? Jeg kan i hvert fald ikke lade være med at være ekstra kritisk, når han kommenterer United.
Formentlig fordi United - Arsenal er hovedkampen, og konstellationen Piil/Bruun er deres tungeste artilleri. Jeg er så personligt ikke begejstret for Peter Piil...
Jeg synes at Manure er et for barnligt øgenavn, og hvis jeg istedet havde skrevet Scum, så kunne folk jo komme til at tro at jeg hentydede til Tottenham :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Jeg synes at Manure er et for barnligt øgenavn, og hvis jeg istedet havde skrevet Scum, så kunne folk jo komme til at tro at jeg hentydede til Tottenham :)
Tsk tsk. Fodbold er per definition barnligt. ;)
JannikAnd (6044) skrev:
Formentlig fordi United - Arsenal er hovedkampen, og konstellationen Piil/Bruun er deres tungeste artilleri. Jeg er så personligt ikke begejstret for Peter Piil...
#6041 JannikAnd 13 år siden
#6042 JannikAnd 13 år siden
#6043 MMB 13 år siden
#6044 JannikAnd 13 år siden
#6045 Kruse 13 år siden
#6046 MMB 13 år siden
Tsk tsk. Fodbold er per definition barnligt. ;)
Piil kommenterer da ikke nu?
#6047 MMB 13 år siden
#6048 Kruse 13 år siden
#6049 JannikAnd 13 år siden
#6050 MMB 13 år siden