Men kun for en sikkerheds skyld? Det ændrer ikke på, at du tror, Chelsea scorer i morgen, hvilket jeg også er helt sikker på, at de kommer til! Det giver selvfølgelig sig selv, eftersom de kommer til at vinde i en storsejr på 3-0 over Juventus!
Stephan El Sharawy træder for alvor i karakter i øjeblikket. Den bedste unge italienske spiller og topscorer i Serie A. Kvalificerer Milan sig til europæisk fodbold vil jeg være glad, men jeg er også klar over at holdet er i en overgangsfase hvor de satser meget på unge spillere.
Det koster at sige farvel til garvede folk som Gattuso, Seedorf, Nesta og Pippo. På lang sigt er det dog det bedste. Ærgerligt at Bojan kun er lejet, for han spiller rigtig godt og er sammen med SES og Montolivo de stærkeste offensive kort. Det er nu også mest forsvaret der halter, hvor der desværre ikke endnu er fundet en fast konstellation i midterforsvaret. Til gengæld er De Sciglio god.
Lol. :P Lidt research fortæller mig, at du har brugt dine 3 udskiftninger. :P Personligt gemmer jeg dem til knock-out fasen, hvilket du nok også burde have gjort i betragtningen af, du har en udgået spiller på dit hold. :P Dog er det meget bedre at have en udgået spiller end en spiller, der ikke spiller, så det er faktisk ikke så skidt endda. En spiller, der ikke får tid på banen, får nemlig minuspoint, mens en udgået spiller hverken gør fra eller til. :)
#6211 MMB 13 år siden
#6212 The Insider 13 år siden
#6213 MMB 13 år siden
Anyway, TV2 Sport viser kampen! :)
#6214 The Insider 13 år siden
#6215 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
Det koster at sige farvel til garvede folk som Gattuso, Seedorf, Nesta og Pippo. På lang sigt er det dog det bedste. Ærgerligt at Bojan kun er lejet, for han spiller rigtig godt og er sammen med SES og Montolivo de stærkeste offensive kort. Det er nu også mest forsvaret der halter, hvor der desværre ikke endnu er fundet en fast konstellation i midterforsvaret. Til gengæld er De Sciglio god.
#6216 MMB 13 år siden
#6217 The Insider 13 år siden
#6218 MMB 13 år siden
#6219 The Insider 13 år siden
#6220 MMB 13 år siden
Personligt gemmer jeg dem til knock-out fasen, hvilket du nok også burde have gjort i betragtningen af, du har en udgået spiller på dit hold. :P
Dog er det meget bedre at have en udgået spiller end en spiller, der ikke spiller, så det er faktisk ikke så skidt endda. En spiller, der ikke får tid på banen, får nemlig minuspoint, mens en udgået spiller hverken gør fra eller til. :)