Inno Milan. Hvilken smuk sejr til Milan holdet. Jeg tror og håber at denne sejr giver dem det psykologiske rygstød til at kunne slutte øverst.
De er nu 5 point foran Inter, som reelt er 6 point da der bliver regnet efter indbyrdes opgør ved pointlighed, men har til gengæld også et svært slutprogram. Til gengæld kommer Zlatan også tilbage og nu kan han i hvert fald ikke beklage sig med at være træt.
Han er da rimelig vild af en 9-årig at være, men han skal nok også være glad for at han ikke spiller overfor en 9-årig udgave af Materazzi, Van Bommel, Tøfting osv. :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
men han skal nok også være glad for at han ikke spiller overfor en 9-årig udgave af Materazzi, Van Bommel, Tøfting osv
Meget sjov kommentar, for det er jo rigtigt nok altid den nye Messi/Ronaldo/Zidane, eller andre tekniske vidundere vi hører om, aldrig den nye Vinnie Jones eller andre i den den boldgade.
Tror jeg skal træne min søn til at blive alletiders største benbrækker :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
#621 Kruse 13 år siden
#622 Antlion 13 år siden
#623 Mr. Chriss 13 år siden
#624 Åkepool 13 år siden
Straffe, tilsyneladende :(
#625 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
De er nu 5 point foran Inter, som reelt er 6 point da der bliver regnet efter indbyrdes opgør ved pointlighed, men har til gengæld også et svært slutprogram. Til gengæld kommer Zlatan også tilbage og nu kan han i hvert fald ikke beklage sig med at være træt.
#626 Antlion 13 år siden
#627 Kruse 13 år siden
Han er da rimelig vild af en 9-årig at være, men han skal nok også være glad for at han ikke spiller overfor en 9-årig udgave af Materazzi, Van Bommel, Tøfting osv. :)
#628 Åkepool 13 år siden
Meget sjov kommentar, for det er jo rigtigt nok altid den nye Messi/Ronaldo/Zidane, eller andre tekniske vidundere vi hører om, aldrig den nye Vinnie Jones eller andre i den den boldgade.
Tror jeg skal træne min søn til at blive alletiders største benbrækker :)
#629 The Insider 13 år siden
Alle i kor: "Real Madrid og Manchester United!"
:-(
#630 dyg 13 år siden