Det er Sicilien. :D Men det regnede og haglede i pausen, og banen har bare været lortet siden da. Den var også ringe i første halvleg, men nu er den FUBAR.
Det var da en forfærdelig bane, dit holder spiller på, Foeller!
Det er i øvrigt en skam, at I ikke fik Matri, som du ellers gerne ville. Manden er det værste, jeg længe har set på en fodboldbane. Han har været totalt elendig siden jul. Jeg ville hellere have Makienok på toppen for Juventus. True story...
I dag er jeg også glad for, at handlen ikke gik igennem. Han har virkelig været ringe i denne sæson. Godt, han har Bendtner til at stjæle den negative opmærksomhed.
Og så er det desværre blevet bekræftet, at de Jong er ude i et halvt år. Med andre ord: han er først klar til næste sæson. En skam, han har virkelig gjort det godt på det seneste.
#6451 MMB 13 år siden
#6452 Kruse 13 år siden
#6453 MMB 13 år siden
#6454 JannikAnd 13 år siden
#6455 MMB 13 år siden
Men det regnede og haglede i pausen, og banen har bare været lortet siden da. Den var også ringe i første halvleg, men nu er den FUBAR.
#6456 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
Og i øvrigt godt at Milan holder fast i stimen. Dejligt at SES også lige får scoret til sidst, så han udbygger forspringet.
#6457 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
#6458 bhs 13 år siden
#6459 MMB 13 år siden
Det er i øvrigt en skam, at I ikke fik Matri, som du ellers gerne ville. Manden er det værste, jeg længe har set på en fodboldbane. Han har været totalt elendig siden jul. Jeg ville hellere have Makienok på toppen for Juventus. True story...
#6460 JannikAnd 13 år siden
Og så er det desværre blevet bekræftet, at de Jong er ude i et halvt år. Med andre ord: han er først klar til næste sæson. En skam, han har virkelig gjort det godt på det seneste.