Gravatar

#6531 MMB 13 år siden

Whispering Horse (6530) skrev:
Som jeg sagde tidligere.

Milan skal selvfølgelig nok trække Barcelona, det lå ligesom i kortene. Intet overraskende der.

Som om I havde gået videre alligevel. :P
Gravatar

#6532 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

#6529 Det er kun i Italien de har held med det. Det er også derfor de ikke har gjort sig gældende i Europa i de sidste mange år.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#6533 MMB 13 år siden

Whispering Horse (6532) skrev:
#6529 Det er kun i Italien de har held med det. Det er også derfor de ikke har gjort sig gældende i Europa i de sidste mange år.

Me likes!
Gravatar

#6534 MMB 13 år siden

I øvrigt er det værd at nævne, at lodtrækningen i dag er den PRÆCIS samme som den prøvelodtrækning, der blev lavet i går. Det er satme weird.
Gravatar

#6535 MMB 13 år siden

Men hold da op en perfekt lodtrækning for Juventus, og så ovenikøbet hjemme i den sidste kamp!
Gravatar

#6536 loki 13 år siden

Det lyder sgu maerkeligt.
www.peakoil.dk
Gravatar

#6537 Åkepool 13 år siden

Zenit - Liverpool, det er jeg sgu ikke helt tilfreds med. Der var mindst fire andre af dem de kunne trække, som jeg havde foretrukket.

Lad os så se hvem Chelski trækker.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#6538 Åkepool 13 år siden

Sparta Prag - Chelsea.

Er du tilfreds Insider?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#6539 The Insider 13 år siden

#6538, yup! Så taber vi samlet kun 4-0 i stedet for 5-0 mod Lyon/Inter! Hånden på hjertet dog: Det er ikke nogen dårlig lodtrækning. Nu håber jeg bare, at Eriksen IKKE bliver solgt i januar, for så har Chelsea måske også en chance, hvis de møder Ajax i næste runde.
War. War never changes.
Gravatar

#6540 Ispep 13 år siden

loki (6520) skrev:
Milan - Barca. Jo jo...

Ja.. Godt nok havde Barca problemer med dem sidste gang, men Milan har jo mistet de bedste profiler, så mon ikke Barca er okay tilfredse, selvom Milan naturligvis altid er en stor mundfuld. Jeg glæder mig mest til at se United mod Real.

Skriv ny kommentar: