Gravatar

#6761 HonoDelLoce 13 år siden

Kruse (6760) skrev:
Fuck, hvor var Santos tæt på at koste det hele.....Nåh, de tog sig i det mindste lidt sammen, men igen forstår jeg bare ikke at det skal være så sent.

De er bare ikke bedre?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#6762 Kruse 13 år siden

HonoDelLoce (6761) skrev:
De er bare ikke bedre?

Men hvad har det at gøre med hvornår de ligger presset og kommer frem til chancerne, som var det mit spørgsmål gik på? Hvorfor kan de ikke sætte sig op til en første halvleg den sidste håndfuld kampe, men først få gang i spillet i anden halvleg, selvom at det dog i dag alligevel var værre en de seneste par kampe?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6763 HonoDelLoce 13 år siden

En fodboldspillers evner er vel lige så meget et spørgsmål om hans mentalitet, som igen vel er det, der bestemmer, om spillerne er klar fra start. Det, og så selvfølgelig trænerens evne til at sætte spillerne op.

Derfor har det noget at gøre med, om de er gode nok. Simple as pie.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#6764 Åkepool 13 år siden

Men for satan hvor ville det have været fantastisk, ubeskriveligt dejligt, hvis Suarez havde fået scoret på den sidste chance.

God damn siger jeg bare.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#6765 The Insider 13 år siden

Haha! Åh Chelsea, for fanden... Kan godt lide denne brugerkommentar på BBC: "Perhaps Abramovich's English isn't that great and he thinks 'interim' means 'practical joke'..."
War. War never changes.
Gravatar

#6766 Åkepool 13 år siden

Og en stor tak for indsatsen, skal lyde til F.C. Fyn.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#6767 The Insider 13 år siden

Suk.
War. War never changes.
Gravatar

#6768 The Insider 13 år siden

FRAAAAANKKKKK!!!!
War. War never changes.
Gravatar

#6769 The Insider 13 år siden

Chelsea skulle have haft et straffe, da Coloccini sparkede Ba i ansigtet, og Cisse skulle have været vist ud for at gribe rundt om halsen på Cole. Åh ja.
War. War never changes.
Gravatar

#6770 The Insider 13 år siden

Heldige, brutale svin.
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: