Gravatar

#6781 Kruse 13 år siden

Du havde vel heller ikke forventet andet? Jeg er bare glad for at det ikke er endnu værre.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6782 Ispep 13 år siden

Næh. Men det gør vel stadig ondt for dig :0
Gravatar

#6783 Kruse 13 år siden

Selvfølgelig gør det det, men det er desværre ikke en følelse der er helt uvant.
Gravatar

#6784 The Insider 13 år siden

Haha! Omsider gør en norsk dommer noget GODT for et engelsk hold :-) Når Chelsea ikke er med længere, plejer jeg at heppe på de andre, tilbageværende engelske hold (undtagen United), så jeg håber, vi i det mindste kan få en udligning, så returen kan blive lidt sjovere :-)
War. War never changes.
Gravatar

#6785 The Insider 13 år siden

Shit. Det er sgu synd for dig, Kruse, at det skal ske på en så klodset facon.
War. War never changes.
Gravatar

#6786 Kruse 13 år siden

Nu håber jeg bare på en fighter præstation i returopgøret, som forhåbentligt resulterer i et anstændigt resultat. Jeg tager gerne en 0-0'er.
Gravatar

#6787 Ispep 13 år siden

Jeg tror I får en snitter i Tyskland.
Gravatar

#6788 Kruse 13 år siden

Ispep (6787) skrev:

Jeg tror I får en snitter i Tyskland.

Det tror jeg også, men man har vel lov at håbe :)
Gravatar

#6789 The Insider 13 år siden

Hehe, BBC's livetråd er altid underholdende læsning. Kan godt lide journalistens kommentar om Wilshere:

"Jack Wilshere is wheeled out to face the cameras. He looks gutted. He can't believe it. Like a man who has just seen the latest Indiana Jones film."
War. War never changes.
Gravatar

#6790 Kruse 13 år siden

Det er i øvrigt også hjernedødt at kunne skifte spillere som Robben og Gomez ind fra bænken. Skræmmende hold Bayern har, og sammen med Barcelona må de være favoritter til at vinde turneringen.

The Insider (6789) skrev:
"Jack Wilshere is wheeled out to face the cameras. He looks gutted. He can't believe it. Like a man who has just seen the latest Indiana Jones film."

Hehe :)

Skriv ny kommentar: