Tja. Ja skidt afbrænder. Men Barca havde vist også sine i starten, og flere farlige tilløb, så jeg synes ikke man skal hæfte sig for meget ved Niangs chance.
Det gik egentlig som ventet og vel også som det burde. Det vil være en sensation hvis Barcelona blev slået ud. Bare det at Milan gav en lektion i den første kamp var noget af en overraskelse. Jeg er dog fuld af fortrøstning i forhold dette holds fremtid. Jeg havde i hvert fald ikke regnet med at Milan allerede ville være i stand til at præstere på et så højt niveau som de gør i øjeblikket.
Bare det at vi i dag stille op med en angriber på 18 og 20 år, siger noget om de ændringer holdet har været igennem. Umiddelbart kan jeg ikke huske hvornår det sidst er sket. Niang mangler noget koldblodighed, men har ellers de rette karakteristika og skal nok blive god.
Næste sæson vil holdet være endnu bedre. Balotelli er i hvert fald med (og det ser også ud til at Juraj Kucka skifter) og så kommer der en ny ung spiller i form af Riccardo Saponara
Tænk engang, at jeg skulle holde med Arsenal... Men jeg har altså så stort et soft spot for engelsk fodbold, at jeg håber, de præsterer et Chelsea-lignende mirakel og bevarer England i konkurrencen. Men der må vel være odds 70.00 på, at de går videre...
#6871 Ispep 12 år siden
#6872 Ispep 12 år siden
#6873 Ispep 12 år siden
#6874 JannikAnd 12 år siden
#6875 Ispep 12 år siden
Tja. Ja skidt afbrænder. Men Barca havde vist også sine i starten, og flere farlige tilløb, så jeg synes ikke man skal hæfte sig for meget ved Niangs chance.
#6876 Slettet Bruger [3915156540] 12 år siden
Bare det at vi i dag stille op med en angriber på 18 og 20 år, siger noget om de ændringer holdet har været igennem. Umiddelbart kan jeg ikke huske hvornår det sidst er sket. Niang mangler noget koldblodighed, men har ellers de rette karakteristika og skal nok blive god.
Næste sæson vil holdet være endnu bedre. Balotelli er i hvert fald med (og det ser også ud til at Juraj Kucka skifter) og så kommer der en ny ung spiller i form af Riccardo Saponara
#6877 Ispep 12 år siden
#6878 loki 12 år siden
#6879 The Insider 12 år siden
#6880 Slettet Bruger [3915156540] 12 år siden