Gravatar

#6971 Slettet Bruger [3915156540] 12 år siden

Du kan også oprette en bruger på denne side: http://danishbay.com/index.php

Det kræver blot et Veetle plugin, som gør at man kan stream derfra.

Det er i god kvalitet og i øvrigt vises der også en masse andet fodbold (hvis man er interesseret i det). Og streamet bliver ikke lukket ned, som med så mange andre sider.

Nemmere kan det ikke være :)
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#6972 davenport 12 år siden

;)
Var der ikke engang noget med, at begivenheder der kommer de fleste ved, skal sendes så alle har mulighed for at se det? (Public service forpligtigelse)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#6973 MMB 12 år siden

Hvis vi kan være lidt mere skarpe i vores omstillingsspil..., så kan vi godt være lidt mere skarpe...
Gravatar

#6974 Kruse 12 år siden

Jeg hørte også denne fornyligt: Hvis skarpheden bare var lidt skarpere....
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6975 Slettet Bruger [3915156540] 12 år siden

Jeg har lige set første halvleg og nu gider jeg ikke at spilde min tid anden halvleg. Det er et af de dårligste og mest kedelige landshold Danmark har haft længe.

Normalt er venskabskampe ikke meget værd, men kampen i mellem Brasilien og Italien i går var en forrygende kamp. Og så synes jeg at det var rart at De Sciglio fik den første landskamp.

Målene var også i orden :
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#6976 MMB 12 år siden

BOOM! Sådan, Danmark! Det er godt nok vigtigt!
Gravatar

#6977 Kruse 12 år siden

Røvsyg første halvleg, ret så glimrende anden halvleg. Men lækkert med de 3 point, og nu skal vi bare lige holde fast i det momentum mod Bulgarien :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6978 Michael Andersen 12 år siden

loki (6965) skrev:
Og Danmark vinder 100% sikkert i aften, for alle mine instinkter og logik fortæller mig at vi taber stort og at jeg bør oddse derefter, så naturligvis vinder vi. Sikkert 0-3.

Respekt :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#6979 loki 12 år siden

Selv en blind høne... ^^
www.peakoil.dk
Gravatar

#6980 davenport 12 år siden

(Helt ude af kontekst: Loki - peakoil? Er det noget du har lavet eller hvad? Det er et stort interesseområde for mig for tiden, nemlig.)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: