Det kræver blot et Veetle plugin, som gør at man kan stream derfra.
Det er i god kvalitet og i øvrigt vises der også en masse andet fodbold (hvis man er interesseret i det). Og streamet bliver ikke lukket ned, som med så mange andre sider.
;) Var der ikke engang noget med, at begivenheder der kommer de fleste ved, skal sendes så alle har mulighed for at se det? (Public service forpligtigelse)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg har lige set første halvleg og nu gider jeg ikke at spilde min tid anden halvleg. Det er et af de dårligste og mest kedelige landshold Danmark har haft længe.
Normalt er venskabskampe ikke meget værd, men kampen i mellem Brasilien og Italien i går var en forrygende kamp. Og så synes jeg at det var rart at De Sciglio fik den første landskamp.
Og Danmark vinder 100% sikkert i aften, for alle mine instinkter og logik fortæller mig at vi taber stort og at jeg bør oddse derefter, så naturligvis vinder vi. Sikkert 0-3.
#6971 Slettet Bruger [3915156540] 12 år siden
Det kræver blot et Veetle plugin, som gør at man kan stream derfra.
Det er i god kvalitet og i øvrigt vises der også en masse andet fodbold (hvis man er interesseret i det). Og streamet bliver ikke lukket ned, som med så mange andre sider.
Nemmere kan det ikke være :)
#6972 davenport 12 år siden
Var der ikke engang noget med, at begivenheder der kommer de fleste ved, skal sendes så alle har mulighed for at se det? (Public service forpligtigelse)
#6973 MMB 12 år siden
#6974 Kruse 12 år siden
#6975 Slettet Bruger [3915156540] 12 år siden
Normalt er venskabskampe ikke meget værd, men kampen i mellem Brasilien og Italien i går var en forrygende kamp. Og så synes jeg at det var rart at De Sciglio fik den første landskamp.
Målene var også i orden :
#6976 MMB 12 år siden
#6977 Kruse 12 år siden
#6978 Michael Andersen 12 år siden
Respekt :)
#6979 loki 12 år siden
Selv en blind høne... ^^
#6980 davenport 12 år siden