Gravatar

#7001 Ispep 12 år siden

Forståeligt Foeller. I blev kørt lidt rundt :0
Gravatar

#7002 Chian 12 år siden

Det var da godt nok ringe, de havde jo knap 4 sammenhængende afleveringer inden bolden enten røg ud over sidelinjen eller over til en Bayern spiller..

Havde godt nok forventet en noget bedre indsats
Gravatar

#7003 MMB 12 år siden

Ja, det var decideret sløjt. Kun Vidal kan være sin præstation bekendt. Resten var forfærdelige (nogle mere end andre). Bayern spillede dog også fantastisk og gav ikke Juve muligheden for at bygge spillet op.

Arsenal-kampen gør selvfølgelig, at der er en smule håb endnu, men alt skal godt nok gå op i en højere enhed.
Gravatar

#7004 HonoDelLoce 12 år siden

Foeller (7003) skrev:
Kun Vidal kan være sin præstation bekendt.

Han skal vel være glad for ikke at få gult kort 7-8 gange (okay, måske en kende overdrevet, men han lavede i hvert fald rigeligt til de første 3-4 gule kort).

I det hele taget dømte Clattenborough (stave?) helt usandsynligt usammenhængende. Nægter at give gule kort i flere situationer, hvor der mere end rigeligt er belæg for at give det, og giver så det første i en situation, hvor der ikke engang var skyggen af frispark.

Som jeg ser det, så var både Vidal, Chiellini og Ribery heldige med at få lov til at færdiggøre kampen.

EDIT: Det var dog en utrolig fed kamp. Det er simpelthen bare super lækkert at se et hold som Bayern gå næsten helt naivt amok offensivt, selvom de er foran.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#7005 The Insider 12 år siden

Ja, Clattenburg var fuldkommen horribel. Som sædvanligt.
War. War never changes.
Gravatar

#7006 HonoDelLoce 12 år siden

The Insider (7005) skrev:
Ja, Clattenburg var fuldkommen horribel. Som sædvanligt.

Staves det så tysk ? Så er det ikke noget under, at han er så ualmindeligt dårlig :D

Og ja, jeg er ganske enig i, at det er længe siden, man IKKE har haft ham mistænkt for at være på sansesløvende midler under en kamp.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#7007 Slettet Bruger [3915156540] 12 år siden

Nu ved jeg ikke om der er andre end mig, som lytter til Fodboldmagasinet på P3. I hvert fald har de lige optaget en live udsendelse fra studenterhuset i KBH.

I den forbindelse blev de stillet følgende spørgsmål i en quiz, uden de vel at mærke må bruge internettet som hjælp (nogle ganske svære spørgsmål):

1. Hvilken tysk klub har Jari Litmanen optrådt for?

2. Hvad hedder den sydspanske by som Jesus Gil y Gil var borgmester for, samtidig med at han var præsident for hovedstadsklubben Atlético de Madrid. Byen var belejligt nok også sponsor for klubben i hele tre omgange.

3. Mehmet Scholl er den ene af to spillere som har vundet det Bundesligaen flest gange med Bayern München. Hvem er den anden? Der er tale om 8 mesterskaber

4. Juventus er forsvarende italienske mestre. Hvem scorede flest mål for italienerne i Serie A i sidste sæson?

5. Frank Lampard, Wayne Rooney og Michael Owen er de aktive spillere som på top 10 listen over de mest scorende spillere i Premier League. Men hvem har scoret flest?

6. Hvilken spiller som stoppede sin aktive karriere indenfor det seneste år, er med 112 udskiftninger den spiller der har oplevet det flest gange i Superligaen?

7. Danmark slog Tjekkiet 3-0 ude på det tjekkiske bøhland. Men hvem af de elleve danske starteres debut ligger længst tilbage?

8. Hvilken europæisk storby, er udover London den eneste by som har haft tre hold repræsenteret i gruppespillet i UEFA Champions League i samme sæson?

9. Paulo Maldini har spillet flest kampe i Serie A. Men hvem har spillet næstflest? Han er stadig aktiv.

10. Der er tolv hold i NordicBet ligaen (den danske 1.division). Et fra Fyn. Hvor mange er fra Sjælland?
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#7008 Slettet Bruger [3915156540] 12 år siden

Joseph Barton fortsætter sine eskapader : http://www1.skysports.com/football/news/11810/8613...
Gravatar

#7009 Slettet Bruger [3915156540] 12 år siden

Flams!!

Nøj hvor vil en sejr være vigtig.
Gravatar

#7010 Slettet Bruger [3915156540] 12 år siden

Og hvor er det en perfekt sportssøndag. Først Milan mod Fiorentina og så Paris-Roubaix.

Skriv ny kommentar: