Gravatar

#7161 Driver 12 år siden

Der skal ikke meget til, Ispep. Det får man igen og igen bekræftet:P
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#7162 HonoDelLoce 12 år siden

Driver (7159) skrev:
@ Hono

Du lyder lidt som en bærer-nag-typen. Lad nu være med at hænge dig i fortiden og tilmed over noget så ligegyldigt som et debatindlæg.

Er du helt sikker på, at du sådan er 100% klar over, hvad det egentlig vil sige at bære nag?

Hvis jeg skulle bære nag, så skulle jeg føle mig forurettiget - og den stod du helt alene med.

Næh, jeg morer mig skam bare over din nærtagenhed, that's all - komplet med smil på læben og det hele.

Good day, my fine sir.

On another note; så blev Mancini s'gu fyret...!

De ringer bare - jeg har vundet Champions League med både Exeter og Wycombe og arbejder gerne for halvdelen af Mancinis hyre!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#7163 Driver 12 år siden

Ja, du snakker gør du.

________

Nå så gik den ikke længere, men i en klub som Man City var det vel også kun et spørgsmål om tid før, Mancini ville få sparket.

http://www1.skysports.com/football/news/11679/8711...

Pellegrini må være i førersædet til at tage over. Det ville være dejligt, hvis de hurtigt kunne få en ny manager på plads, ligesom i Manure, så Jurgen Klopp ikke ender i en af Manchester-klubberne.

Og hvad med Mancini, hvad skal han? En tur til Madrid? Tilbage til Inter? Et russisk "eventyr"? Bytte med Pellegrini? I don't know. Hmm, måske Brøndby kunne bruge ham?

De Bruyne er også tæt på at skrive med Dortmund. Kunne det åbne muligheder for Christian Eriksen i LFC?

Sæsonen er ikke engang ovre og allerede nu er der gang i svingdøren og diverse transferspekulationer. Det lover godt for et spændende, spændende sommer vindue, for der er mange hold, der skal have forstærket sig, hvis de vil gøre sig gældende i deres hjemlige liga såvel som på europæisk plan.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#7164 Ispep 12 år siden

Det var da pokkers. Neymar skifter til Bayern.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/bundesliga/neymar-s...
Gravatar

#7165 HonoDelLoce 12 år siden

Ispep (7164) skrev:
Det var da pokkers. Neymar skifter til Bayern.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/bundesliga/neymar-s...

Den tror jeg ikke på - før den bliver officiel ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#7166 Kruse 12 år siden

Neymar har jo skrevet under med Real Madrid og Barcelona mere end fem gange hver, hvis man skulle stole på alle de rygter.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7167 HonoDelLoce 12 år siden

My line of thought exactly :)

Samtidigt har jeg svært ved at se Bayern være villig til at matche f.eks. Real økonomisk.

Der er selvfølgelig andre tiltrækkende ting i fodbold end lige penge, men tror stadig, at det er en and.
Gravatar

#7168 The Insider 12 år siden

Det er jo helt afsindigt, så dårligt Chelsea spiller.
War. War never changes.
Gravatar

#7169 The Insider 12 år siden

Nice.
War. War never changes.
Gravatar

#7170 HonoDelLoce 12 år siden

Endnu engang lykkedes det Chelsea at vinde en finale, hvor de ikke engang var fjerdebedst på banen....

Skriv ny kommentar: