Pellegrini må være i førersædet til at tage over. Det ville være dejligt, hvis de hurtigt kunne få en ny manager på plads, ligesom i Manure, så Jurgen Klopp ikke ender i en af Manchester-klubberne.
Og hvad med Mancini, hvad skal han? En tur til Madrid? Tilbage til Inter? Et russisk "eventyr"? Bytte med Pellegrini? I don't know. Hmm, måske Brøndby kunne bruge ham?
De Bruyne er også tæt på at skrive med Dortmund. Kunne det åbne muligheder for Christian Eriksen i LFC?
Sæsonen er ikke engang ovre og allerede nu er der gang i svingdøren og diverse transferspekulationer. Det lover godt for et spændende, spændende sommer vindue, for der er mange hold, der skal have forstærket sig, hvis de vil gøre sig gældende i deres hjemlige liga såvel som på europæisk plan.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
#7161 Driver 12 år siden
#7162 HonoDelLoce 12 år siden
Er du helt sikker på, at du sådan er 100% klar over, hvad det egentlig vil sige at bære nag?
Hvis jeg skulle bære nag, så skulle jeg føle mig forurettiget - og den stod du helt alene med.
Næh, jeg morer mig skam bare over din nærtagenhed, that's all - komplet med smil på læben og det hele.
Good day, my fine sir.
On another note; så blev Mancini s'gu fyret...!
De ringer bare - jeg har vundet Champions League med både Exeter og Wycombe og arbejder gerne for halvdelen af Mancinis hyre!
#7163 Driver 12 år siden
________
Nå så gik den ikke længere, men i en klub som Man City var det vel også kun et spørgsmål om tid før, Mancini ville få sparket.
http://www1.skysports.com/football/news/11679/8711...
Pellegrini må være i førersædet til at tage over. Det ville være dejligt, hvis de hurtigt kunne få en ny manager på plads, ligesom i Manure, så Jurgen Klopp ikke ender i en af Manchester-klubberne.
Og hvad med Mancini, hvad skal han? En tur til Madrid? Tilbage til Inter? Et russisk "eventyr"? Bytte med Pellegrini? I don't know. Hmm, måske Brøndby kunne bruge ham?
De Bruyne er også tæt på at skrive med Dortmund. Kunne det åbne muligheder for Christian Eriksen i LFC?
Sæsonen er ikke engang ovre og allerede nu er der gang i svingdøren og diverse transferspekulationer. Det lover godt for et spændende, spændende sommer vindue, for der er mange hold, der skal have forstærket sig, hvis de vil gøre sig gældende i deres hjemlige liga såvel som på europæisk plan.
#7164 Ispep 12 år siden
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/bundesliga/neymar-s...
#7165 HonoDelLoce 12 år siden
Den tror jeg ikke på - før den bliver officiel ;)
#7166 Kruse 12 år siden
#7167 HonoDelLoce 12 år siden
Samtidigt har jeg svært ved at se Bayern være villig til at matche f.eks. Real økonomisk.
Der er selvfølgelig andre tiltrækkende ting i fodbold end lige penge, men tror stadig, at det er en and.
#7168 The Insider 12 år siden
#7169 The Insider 12 år siden
#7170 HonoDelLoce 12 år siden