Gravatar

#7251 Ispep 12 år siden

HonoDelLoce (7250) skrev:
Det er faktisk helt sjovt, at Barca ikke har udvist interesse i Suarez endnu

Undrer også mig.. Selvom Neymar er en fantastisk spiller, så synes jeg de gav alt for mange penge for ham - derfor Bayern ikke havde interesse i Neymar. Han var for dyr. Jeg synes generelt ikke Barcas indkøb er velovervejede.

Mht. Agger, så forstår jeg heller ikke hvorfor Barca vil have en der tit døjer med skader og selvom Agger er 28, så burde de vel finde på yngre spillere. Jeg er faktisk glad for Silva-handlen gik i vasken. Man ville have givet et svimlende beløb for en 29årige, for blot et par år, og så farvel....Luiz derimod lyder som en god mulighed. Rigtig god.
Gravatar

#7252 Åkepool 12 år siden

The Insider (7243) skrev:
kan I overhovedet forestille jer at beholde ham, især efter dagens udtalelser?

Det er svært, for han er sgu fucking fantastisk. Der er i mine øjne INGEN der kan operere i et straffesparksfelt som han kan. Han er uforudsigelig som ingen anden, MEN hans latterlige opførsel i hele dette transfershow er under al kritik og det hele er nået til et punkt, hvor man ikke kan vende tilbage. Han må være fortid i klubben, jeg håber så bare at han ryger til en ikke engelsk klub, for han skal sgu ikke være med til at spænde ben for Liverpool.

Det må fandme også være pinligt at skifte til Arsenal, efter alle de tårer han har grædt over at han ville væk fra England pga. den dumme, dumme presse. Men han er vel skide ligeglad.

Og som mange engelske "eksperter" har påpeget, så er det ikke ligefrem et skridt op (sorry Kruse) at skifte til lige netop Arsenal, som ikke mange ser nå længere end til 1. omgang gruppespil.

Agger smutter ingen steder.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7253 Kruse 12 år siden

Åkepool (7252) skrev:
Og som mange engelske "eksperter" har påpeget, så er det ikke ligefrem et skridt op (sorry Kruse) at skifte til lige netop Arsenal, som ikke mange ser nå længere end til 1. omgang gruppespil.

Nu har Arsenal ellers været et niveau over Liverpool i en længere periode, og jeg kan virkelig ikke se at Liverpool nu skulle kunne konkurrere med top 4 eller sågar top 5, selvom at Liverpool fans bliver ved med at sige det sæson efter sæson. Og som mange ikke ser nå længere end til 1. omgang gruppespil? Hvem er disse mange, og hvad bygger de dette på? Vi skal helt tilbage til 2002/03-sæsonen for at finde en sæson hvor de ikke gik videre fra gruppespillet. Arsenal skal lande i en "dødens gruppe" eller være meget uheldige før jeg tror på at de kan ryge ud i gruppespillet.

Vi kan sagtens snakke om at det stadig ikke er imponerende i CL, men der er heller ingen grund til at overdrive det.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7254 Åkepool 12 år siden

Kruse (7253) skrev:
Nu har Arsenal ellers været et niveau over Liverpool i en længere periode

Rent sportsligt ja, men det de lægger vægt på, er ikke kun placeringen i tabellen, men også den status klubberne har og der ser de (og det er altså ikke mig, så tag det ikke personligt) stadig Liverpool som en større klub end Arsenal, højst sandsynligt fordi Arsenal heller aldrig, ligesom Liverpool, vinder en skid, uanset at de altid kvalificerer sig til CL.

Kruse (7253) skrev:
Hvem er disse mange, og hvad bygger de dette på?

Jeg går ikke og gemmer diverse artikler eller blogs jeg læser og jeg vil ikke gå på jagt efter gamle artikler, det er min tid for kostbar til.

Kruse (7253) skrev:
men der er heller ingen grund til at overdrive det.

Helt rigtigt, så lad mig omformulere det lidt: De når aldrig skide langt og kommer nok ikke til at vinde CL i rigtig mange år, selvom det da ikke vil genere mig hvis de gør. Hellere dem end mange af de andre der normalt løber med lortet.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7255 Kruse 12 år siden

Åkepool (7254) skrev:
Rent sportsligt ja

Hvilket også er det niveau, som Suarez har udtrykt at han vil nå højere på.

Åkepool (7254) skrev:
men det de lægger vægt på, er ikke kun placeringen i tabellen, men også den status klubberne har og der ser de (og det er altså ikke mig, så tag det ikke personligt) stadig Liverpool som en større klub end Arsenal

Hvilket du også bør som Liverpool-fan :)

Men jeg vil nu mene at Arsenal har mindst ligeså stor status som Liverpool nu til dags. Selvfølgelig skal man ikke glemme historien, men den er nu heller ikke ueffen hos Arsenal.

Åkepool (7254) skrev:
De når aldrig skide langt

Hvis de netop købte Suarez(og et par andre gode indkøb, hvilket jeg efterhånden begynder at tvivle på), så ville de også kunne nå længere. Hvor meget længere vil jeg dog ikke spå om.
Gravatar

#7256 HonoDelLoce 12 år siden

Kruse (7255) skrev:

Hvis de netop købte Suarez(og et par andre gode indkøb, hvilket jeg efterhånden begynder at tvivle på), så ville de også kunne nå længere

Men det kan vel siges om rigtigt mange klubber (heriblandt Liverpool). Klasse-indkøb til et par nøglepositioner, så skulle man helst gerne nå længere ;)

Personligt ser jeg Liverpool som stærke contenders til top 4, hvis de får styr på forsvaret og afslutningstræningen. Sidste sæson (især sidste halvdel af den) var de rigtigt stærkt spillende i de fleste kampe og skabte tonsvis af chancer, som dog ofte blev brændt på det skammeligste.

Samtidigt døjede de med at lukke de kampe, hvor de scorede få mål i, fordi forsvaret gerne gav for meget væk (her giver jeg dog gerne, at min største personlige anke mod det forsvar var Carragher, men ham kan jeg jo "heldigvis" ikke længere give skylden, hvis det stadig er galt :) ).
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#7257 Kruse 12 år siden

HonoDelLoce (7256) skrev:
Men det kan vel siges om rigtigt mange klubber (heriblandt Liverpool). Klasse-indkøb til et par nøglepositioner, så skulle man helst gerne nå længere ;)

Helt sikkert :)

Jeg mener dog ikke at Arsenal mangler meget for at rykke et enkelt skridt op, men med nærige Wenger ved roret, så kan det godt være et problem....

HonoDelLoce (7256) skrev:
Personligt ser jeg Liverpool som stærke contenders til top 4

Jeg så også gerne Liverpool tilbage i kampen(på bekostning af Tottenham selvfølgelig), men personligt mener jeg kun de har det 6. bedste mandskab p.t.. Men jeg kan sagtens tage fejl :)

Der kan stadig ske meget i transfervinduet endnu, og med Arsenals manglende indkøb og Tottenhams rigtigt gode køb, så tror jeg lige nu på en 5. plads til Arsenal. Men samtidigt mener jeg heller ikke at der skal meget mere en et enkelt godt indkøb for at udligne styrkeforholdet, og gøre konkurrencen med Tottenham helt åben igen.
Gravatar

#7258 Driver 12 år siden

@jensunmack (Jens Unmack) "Han ønsker en klub, der vinder trofæer, men vil til Arsenal, der i dag fejrer 3000-dags-jubilæum for sidst de vandt et. Giver ingen mening."
- 7. august 2013

Hørt Jens, hørt.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#7259 Kruse 12 år siden

Han vil også til en klub der spiller CL, og det kommer heller ikke til at ske for Liverpool indenfor den nærmeste fremtid. De klubber der vinder trofæer har desværre ikke interesse i Suarez.
Gravatar

#7260 Driver 12 år siden

Er der andet som du, igennem din spåkugle, kan røbe for os..? Nu bliver jeg jo helt nysgerrig.

Arsenal skal tilmed møde Fenerbahce, hvilket ikke nødvendigvis er en ren walkover.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”

Skriv ny kommentar: