Gravatar

#7451 The Insider 11 år siden

Fedt at 3+ og 6'eren bliver ved med at vise de samme kampe, når der spilles adskillige samtidigt.
War. War never changes.
Gravatar

#7452 Kruse 11 år siden

The Insider (7451) skrev:
Fedt at 3+ og 6'eren bliver ved med at vise de samme kampe, når der spilles adskillige samtidigt.

Jeg bliver ved med at læse om, at det skulle være nogle rettighedsregler, der gør at de ikke må vise forskellige kampe. Men jeg har dog aldrig helt forstået det.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7453 The Insider 11 år siden

Ah, okay. Jeg troede ellers, at det bare var sådan, at 6'eren ikke længere måtte vise kampe på bestemte dage... Men hold da op, hvor er det åndssvagt. Det gavner jo ingen af de to parter.
War. War never changes.
Gravatar

#7454 The Insider 11 år siden

Og United allerede bagud... De vinder alligevel til sidst, men hvor er det dog ærgerligt, at det ikke er en kamp, som vises på den anden af de to kanaler...
War. War never changes.
Gravatar

#7455 The Insider 11 år siden

STOOOOOOKKE! Hvor er det vildt!
War. War never changes.
Gravatar

#7456 Kruse 11 år siden

Du jinx'ede Stoke for hårdt, Johan!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7457 The Insider 11 år siden

I did indeed! Sorry!
War. War never changes.
Gravatar

#7458 Åkepool 11 år siden

10 store kindkys til Suarez :)

Og en kindhest og fem store brækklatter til Fergie, for hans bog-udtalelser om Gerrard og egentlig også Lampard.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7459 The Insider 11 år siden

#7458, udtaler han sig også om Lampard i bogen? Shiiiit... Synes godt nok han har været lidt taktløs med den bog.
War. War never changes.
Gravatar

#7460 MMB 11 år siden

The Insider (7459) skrev:
#7458, udtaler han sig også om Lampard i bogen? Shiiiit... Synes godt nok han har været lidt taktløs med den bog.

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/ma...

Skriv ny kommentar: