Gravatar

#7561 Kruse 11 år siden

Driver (7559) skrev:
Tell me, you're joking.

Er du helt ny i denne tråd, siden du ikke kender til hvordan Johan skriver? :)

Alt hvad han skriver er jo en anti-jinx.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7562 Driver 11 år siden

I see...Bliver dog spændende, hvordan Wenger, vil gribe CL og PL an i den kommende tid. På papiret er de vel 75% sikre på at ryge ud af CL, vil JEG umiddelbart mene. Samtidig håber jeg dog, at deres CL eventyr varer helt til en tabt semifinale, så de bruger unødvendige kræfter deri. No offence, Kruse. ;) Hvad mon Wenger tænker.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#7563 Kruse 11 år siden

Nå, så går det snart løs. Udekamp på Citys frygtede hjemmebane. En uafgjort ville være fremragende, og så længe det ikke bliver en afklapsning, så kan jeg leve med det :)
Gravatar

#7564 HonoDelLoce 11 år siden

Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#7565 Driver 11 år siden

Av, av, av. Hvilken rolle spiller et dårligt City forsvar, når deres offensiv er så skræmmende. Arsenal krakelerer derimod. Wilshere og Ramsey blev skilt ad på midtbanen.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#7566 HonoDelLoce 11 år siden

Bedste forsvar i ligaen, siger du.... :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#7567 Kruse 11 år siden

City er som nævnt et skræmmende hold på hjemmebane, og mod et træt Arsenal-hold var det jo et uundgåeligt resultat.
Gravatar

#7568 Driver 11 år siden

# 67

Mod et ikke-træt Arsenal-hold, var det også et uundgåeligt resultat ;)
Gravatar

#7569 Kruse 11 år siden

Driver (7568) skrev:
# 67

Mod et ikke-træt Arsenal-hold, var det også et uundgåeligt resultat ;)

Jo, men nederlaget havde forhåbentligt ikke været så stort.
Gravatar

#7570 Driver 11 år siden

Nej, jeg vil sige, at de blev fornærmende ringe til sidst, hvilket faktisk var på det tidspunkt, hvor jeg troede, at City var rystede og at 3-3 nå og lurede. Skræmmende dårlig defensiv.

Det var interessant at se, hvor ugidelige mange af deres spillere blev i modgang. Indtil nu så ved vi jo ikke om dette års Arsenal-mandskab, kun kan få det til at hænge sammen, når de er i medgang.

Skriv ny kommentar: