De kunne passende tage Valencias træner (Djukic), han fik et halvt år, så han må være hærdet til et job i enten Spurs...Ja, eller Chelsea for den sags skyld. :O :O :O
Charmerende.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Tak! Jeg ved dog ikke helt om jeg vil kalde en oddsgevinst for en sejr, og da slet ikke når det er på bekostning af et Arsenal nederlag til Chelsea, men det er da i hvert fald en trøst!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Sådan skal den smølf barberes. Ganske gode takter fra Borini. Har er lidt uskarp på trods af et mål, men han arbejder stenhårdt og tager nogle gode løb. Godt at se Fabio.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
At se Cardiffs fans hylde Malky Mackay og Liverpools fans applaudere det, var stort.
At se Liverpool ligge nummer 1 nu, er endnu større!
Vi har verdens bedste fodboldspiller i LFC :O :) Men folk, der påstår, at han er Liverpool og holdet ikke ville være noget uden ham, de har godt nok ikke meget forstand på fodbold!
#7621 Driver 11 år siden
Charmerende.
#7622 The Insider 11 år siden
#7623 The Insider 11 år siden
#7624 Kruse 11 år siden
Tak! Jeg ved dog ikke helt om jeg vil kalde en oddsgevinst for en sejr, og da slet ikke når det er på bekostning af et Arsenal nederlag til Chelsea, men det er da i hvert fald en trøst!
#7625 Driver 11 år siden
#7626 Driver 11 år siden
At se Liverpool ligge nummer 1 nu, er endnu større!
Vi har verdens bedste fodboldspiller i LFC :O :) Men folk, der påstår, at han er Liverpool og holdet ikke ville være noget uden ham, de har godt nok ikke meget forstand på fodbold!
#7627 The Insider 11 år siden
#7628 The Insider 11 år siden
#7629 The Insider 11 år siden
#7630 The Insider 11 år siden