Gravatar

#7701 Driver 11 år siden

Listen viser desværre også, hvorfor Ballon D'or har sine fejl. Der er ganske enkelt, og vel ikke helt uforståeligt, nogle der ikke stemmer med objektive øjne (mener jeg).

Tag fx.: Mario Yepes (Colombia), der stemmer Falcao (Colombia) som den bedste. Eller Drogba, der stemmer på sin landsmand Yaya Toure. Lugano (Uruguay), stemmer Suarez, Cavani. Morten Olsen stemte Zlatan.

Det er interessant nok, at man kan se folk, der har stemt Lewandowski, van Persie osv som 1'er, men særlig objektivt, virker det ikke til at være.

Alt andet lige, vil jeg i hvert fald argumentere for, at et mere sandfærdigt billede af årets spiller, ville kunne findes, hvis man lod journalisterne om at stemme - Man bør i hvert fald forvente, at de er knap så subjektive. Selvom der for hver regel, ofte er en undtagelse.

Der var også engang, hvor vinderen blev vurderet på, hvad han havde vundet af medaljer, og i så fald, ville Ribery have været den klare vinder.

Min stemme, var i øvrigt også gået til C. Ronaldo.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#7702 Kruse 11 år siden

Og sjovt nok har hverken Ronaldo eller Messi stemt på nogen der kunne true deres muligheder for at vinde.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7703 Driver 11 år siden

Chelsea er angiveligt tæt på at hente Matic tilbage for 180-200 mio kr, som de i sin tid sendte til Benfica + £21m, for at hente Luiz, der ofte er out of favor - Dybt godnat og lige til at grine over. Købmandsskab af "høj, høj" klasse.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#7704 Åkepool 11 år siden

Driver (7701) skrev:
nogle der ikke stemmer med objektive øjne

Ja ja stensikkert. Det er et tema der kører hele vejen igennem listen.

Er dog skuffet over, at Agger ikke har Suarez som 1'er, som Skrtel har. ikke engang hans top 3 kan han få plads på. Ikke meget taktik og vennetjenester over drengen.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7705 Driver 11 år siden

Tja, Stevie har heller ikke Suarez som 1'er eller 2'er.

Men ved næste kåring, vinder Suarez den jo alligevel, så han kan nok godt vente ;)
Gravatar

#7706 Slettet Bruger [3915156540] 11 år siden

Så blev Seedorf ny træner for Milan. Det bliver ganske interessant at se hvad han kan drive det til. I første omgang skal han have stabiliseret holdet og få afskippet en del af spillerne, således han kan begynde at bygge holdet op til næste sæson.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#7707 Åkepool 11 år siden

Driver (7705) skrev:
Tja, Stevie har heller ikke Suarez som 1'er eller 2'er.

Nej, en skuffende 3'er til den bedste han ifølge sig selv, nogensinde har spillet sammen med.
Han har selvfølgelig heller ikke spillet sammen med de to på bedre pladser, men alligevel kunne han godt være lige så partisk som alle de andre sammenspiste kødhoveder.

Det ville da vise langt mere klasse, hvis f.eks. Messi havde Ronaldo som nr. 1 og ikke tænkte så meget på sin egen røv. Hans ene stemme gør jo ikke forskellen og lige han overlever nok også.

Og jeg synes for resten også at prisen gik til den rigtige.

Det der med at den der har vundet mest burde vinde, giver jeg ikke en skid for. Hvad hvis der kommer en spiller fra Færøerne der i en årrække bare er en klasse eller to over de næstbedste i verden, så ville han vinde Jack fordi Færøerne ikke kan blive verdensmestre og hans hjerteklub Manchester United som han spiller for med hjertet aldrig mere vinder noget?
Gravatar

#7708 Breaking NEWS 11 år siden

Er jeg den eneste der glæder mig til at se Brøndby smadre Randers!???
Gravatar

#7709 Åkepool 11 år siden

Ja.
Gravatar

#7710 Driver 11 år siden

Puha, Rodgers. Den her, må du tage på din kappe.

Skriv ny kommentar: