Gravatar

#7741 Kruse 11 år siden

Sjov situation i FA-cup kampen mellem Arsenal og Coventry. Et par lamper på Emirates Stadium går af en eller anden grund ud, og kort efter tager tusindevis af fans deres mobil frem og sætter flashen til at lyse, for at hjælpe lidt med lyssætningen :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7742 Slettet Bruger [3915156540] 11 år siden

Pazzo Pazzo Pazzo !!!

En ualmindeligt vigtig scoring fra ham. Det giver forhåbentlig lidt mere ro til Seedorf. Nu mangler vi så bare lige at Zaccardo og Mexes bliver skippet af sted.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#7743 Driver 11 år siden

Så kom Salah på plads på Chelseas bænk. Egentlig interessant, at det trak sådan ud. Det skyldes ifølge en masse journalister, at Salah hellere ville til Liverpool, men Liverpool ville ikke betale så meget for ham. Super at han kan streges fra listen, det må jeg, til trods for mit sparsommelige kendskab til ham, indrømme.

Så håber jeg, at fokus er 100% på Shaqiri eller Yarmolenko. Især førstnævnte.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#7744 Åkepool 11 år siden

Driver (7743) skrev:
Så håber jeg, at fokus er 100% på Shaqiri eller Yarmolenko

Dem har jeg desværre heller ikke det store kendskab til.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7745 Driver 11 år siden

Åkepool (7744) skrev:
Dem har jeg desværre heller ikke det store kendskab til.

Shaqiri gjorde det rigtig flot for Basel i Champions League, hvor han bl.a. var en af årsagerne til, at de slog Man U ud. Derudover var han også, IMØ, turneringens spiller da der var U-21 EM her i Danmark. Nu spiller han i Bayern Munchen, men har forståelig nok, svært ved at slå Ribery og Robben af.

Yarmolenko har ligeledes gjort det godt på den europæiske scene, hvor han på det ukrainske landshold, sammen med Konoplyanka, har revet mange forsvar i stykker. Han måler 189cm, hvilket er meget for en wing (Jf. Albert Riera), men han er højden til trods, relativt hurtig og driblestærk og mål kan han også lave, hvilket er grund til, han også er blevet anvendt i angrebet.

Shaqiri og Yarmolenko har masser af fysik, speed, teknik og målfarlighed, hvilket er lige det en kant skal indeholde i Liverpools system. Jeg har dog stadig stor tiltro til Sterling og Ibe, så for mig ville en kant ikke være første prioritet, men Rodgers savner flere målfarlige spillere, har han udtalt - Derfor kigger han efter kanter.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#7746 Åkepool 11 år siden

Tak for info om de to. De lyder da interessante.

Nej, nogle forsvarsspillere der kan finde ud af noget og tilsyneladende en erstatning for Lukas er at foretrække IMØ.
Allen var ellers begyndt at vise gode takter på det sidste i de kampe han har fået, men han er tilsyneladende ikke god nok, når Rodgers vælger at bruge Gerrard som har været katastrofal på den plads.

Jeg er sgu også rigtig nervøs for kampen i morgen, for Liverpool har været skidt kørende i de sidste tre kampe og Everton har altså bare været rigtig gode i denne sæson (højt bundniveau).
Gravatar

#7747 Driver 11 år siden

Åkepool (7746) skrev:

Allen var ellers begyndt at vise gode takter på det sidste i de kampe han har fået, men han er tilsyneladende ikke god nok, når Rodgers vælger at bruge Gerrard som har været katastrofal på den plads.

Jeg er sgu også rigtig nervøs for kampen i morgen, for Liverpool har været skidt kørende i de sidste tre kampe og Everton har altså bare været rigtig gode i denne sæson (højt bundniveau).

Allen havde jo forinden været ude længe med en skade. I følge rygterne fik han igen bøvl og skavanker, træningen efter Aston Villa kampen, hvorfor han angiveligt heller ikke var med på bænken mod Bournemouth. Her er, hvad Rodgers udtalte sig om Allen:

“It will be a question mark with Joe. He can be fit to play, but it is about how big the risk is with him.

“It’s been difficult for him to get a rhythm. When he came back he was doing really well. But we just need to weigh up the risk with him.

“He could play on Tuesday and make it worse, and be out for three or four weeks, or he could miss Tuesday and then be alright with those extra few days.

“But either way, we will go away and recover and look forward to Tuesday.”

Jeg er i øvrigt enig i, at Gerrard langt fra har været god nok på den defensive midtbane, hvor Rodgers har udtænkt sig at have ham i en Pirlo rolle (Pirlo, der efter min mening er overvurderet). Energi og fight, har han vist nok af, men hans fremadrettede afleveringer og kommunikation med defensiven, har Stevie ikke klaret godt nok. Er Allen fit for fight, SKAL han spille den plads, for midtbanen er for tynd, hvis den kun består af Stevie og Henderson.

Jeg tror også, at i morgen, bliver umådelig svær. Vi er inde i et formdyk, desværre og har mange på skadeslisten - Truppen er smallere end nogensinde før og alligevel handler Rodgers ikke ind. Det er ikke betryggende. Vi skal sætte vores lid til, at SAS er i hopla, ellers bliver det svært.
Gravatar

#7748 HonoDelLoce 11 år siden

Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#7749 Åkepool 11 år siden

Driver (7747) skrev:
Allen havde jo forinden været ude længe med en skade

Hvilket jeg selvfølgelig godt vidste, men havde fået skubbet væk. My bad.

Driver (7747) skrev:
og har mange på skadeslisten

Det har Everton vist heldigvis også. Men spændende bliver det under alle omstændigheder, og også hvem der får rødt i dag ;)

Driver (7747) skrev:
Truppen er smallere end nogensinde før og alligevel handler Rodgers ikke ind

Ifølge Salahs agent, var det Liverpool der var for langsomme. Han siger de forhandlede i 2½ måned uden at Liverpool tog sig sammen, men Liverpool har sikkert en anden version af sagen.
Så må vi håbe at de (for det er jo nok ikke Rodgers der har det sidste ord med handlerne) får foretaget nogle hurtige, men fornuftige handler indenfor de næste par dage.
Gravatar

#7750 The Insider 11 år siden

Hot damn - TRE seværdige kampe i aften! Er vildt taknemmelig over at have picture-in-picture :-)
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: