Gravatar

#8211 Driver 10 år siden

Hvad siger du Kruse, bliver Wenger fyret og hvad håber du?
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#8212 Kruse 10 år siden

Driver (8211) skrev:
Hvad siger du Kruse, bliver Wenger fyret og hvad håber du?

Jeg har været for en udskiftning af Wenger i meget lang tid, og det ændrede hans gode periode tidligere i sæsonen sådan set ikke. Det kommer dog ikke til at ske med mindre at Wenger selv vælger at gå. Så meget magt har han i klubben, og ingen i ledelsen tør gå imod ham. Jeg håber at fansne i England vil gøre noget for at blive hørt og lægge pres på ledelsen, men det skal være drastisk for at få ledelsens opmærksomhed.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8213 Driver 10 år siden

Så vi er mere eller mindre ude i en Morten Olsen/Danmark situation med Wenger og Arsenal, kan jeg høre på dig.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#8214 Kruse 10 år siden

Jeg tror desværre ikke at det er muligt, men for satan hvor vil jeg gerne have Martinez som træner i næste sæson.
Gravatar

#8215 Driver 10 år siden

Martinez bliver nok svær at vriste fra Everton allerede. Hvad med Pochettino fx? Jeg synes, han er dygtig og så har han en dejlig rolig attitude og en frisk og offensiv tilgang til spillet.
Gravatar

#8216 Kruse 10 år siden

Driver (8215) skrev:
Hvad med Pochettino fx? Jeg synes, han er dygtig og så har han en dejlig rolig attitude og en frisk og offensiv tilgang til spillet.

Ham har jeg også en godt øje til. Drømme-træneren ville dog være Klopp, men det kommer selvfølgelig heller ikke til at ske. Diego Simeone så jeg også gerne i klubben.
Gravatar

#8217 Driver 10 år siden

Frank DeBoer kunne også være et bud. Jeg håber for alt i verden bare ikke, at Klopp ender i Man Utd - Han er for cool til den klub. Skrækscenarie, at de hentede Klopp og han tog Gundogan og Reus med sig!
Gravatar

#8218 Driver 10 år siden

Så dummer endnu en dommer sig. Elendigt at dommeren giver defensive West Ham en håndsrækning. Amatøragtigt, men typisk Premier Leagues dommere.

Andy Carroll kan finde ud af at slå folk i ansigtet. Så forstår jeg bedre, vi solgte det store skur.

Lignede ellers, at linjevogteren desperat prøvede at overbevise den skaldede klovn af en dommer om, at han ikke skal være i lommen på West Ham.

Vi må nok forberede os på, at City bliver båret frem af dommerne og det giver dem mesterskabet i sidste ende.
Gravatar

#8219 kennedy 10 år siden

ja den høje dommer kvalitet slår til igen ..... skandale snart

men never mind,Liverpool vinder 1-3
I must have some booze. I demand to have some booze.
Gravatar

#8220 IK 10 år siden

Everton mangler stadig hjemmekampe mod United og City og Southampton ude. United er begyndt at finde formen, og City må ikke tabe point, hvis de skal blive mestre. 4. Pladsen ser ikke helt umulig ud for Arsenal, men spillet i dag var så ringe. Hvis Arsenal så alligevel får 4. pladsen, bliver det nok det mest ufortjente i mange år. Det er hårdt at sige som Arsenal fan. ;) Heldigvis er Ramsey tilbage. Han er savnet! Ozil og Koscielny er på vej. Nu skal der vindes fem kampe i træk. ;)

Skriv ny kommentar: