Gravatar

#8381 Ispep 10 år siden

Det psykologiske sammenbrud har man altså ingen kontrol over uanset løn. Det har Madrid også prøvet. Jeg tror nu nok Bayerns spillere, om nogen, er sin løn værd. De fører en hæderlig politik og økonomi i det hele taget, så lad os ikke inddrage den faktor her ;)

Men noget er gået galt siden de vandt mesterskabet. Det er ikke en undskyldning, men fakta. De bærer vel alle skylden og de skal nu nok komme ovenpå. Hvis de vinder "the double" så har det altså pludseligt været en fremragende sæson.
Gravatar

#8382 Driver 10 år siden

Troede lige, at Torres scorede, men så blev den selvfølgelig rettet af.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#8383 HonoDelLoce 10 år siden

Ispep (8381) skrev:

Det psykologiske sammenbrud har man altså ingen kontrol over uanset løn. Det har Madrid også prøvet. Jeg tror nu nok Bayerns spillere, om nogen, er sin løn værd. De fører en hæderlig politik og økonomi i det hele taget, så lad os ikke inddrage den faktor her ;)

Men noget er gået galt siden de vandt mesterskabet. Det er ikke en undskyldning, men fakta. De bærer vel alle skylden og de skal nu nok komme ovenpå. Hvis de vinder "the double" så har det altså pludseligt været en fremragende sæson.

Waaaaaaiiiiit a minute...

Siger du, at ALLE spillere "ville gå ned" mentalt, hvis de vandt mesterskabet så hurtigt? For hvis du siger det, så siger jeg bullshit!

Hvis du IKKE siger det, så... Ved jeg ikke, hvad du siger.. JEG siger, at de ikke fortjener deres høje løn, hvis de ikke kan kontrollere at vinde et mesterskab tidligt og stadig mande sig op i Champions League. Så er jeg ligeglad med, om "de fører en hæderlig politik og økonomi" - de får penge for at være professionelle fodboldspillere, så må de fandme også være det.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#8384 Ispep 10 år siden

Så udtrykte jeg mig skidt. Jeg taler udelukkende om Bayerns situation samtidig med understreger jeg også, at mange hold - hvis ikke alle - har prøvet at få et mentalt sammenbrud på en bane. Bayern har bare ikke magtet at løfte sig mentalt og det kan man (rent psykologisk) ikke altid gardere sig for, at tingene blot kører derud af. Vil ikke udelukke at en vis mæthed også har sneget sig ind, det er ikke utænkeligt når man har vundet alt. Nuvel, fortjent Madrid gik videre over to kampe uanset årsag.
Gravatar

#8385 dyg 10 år siden

Er CFC så bange for straffespark, at de graver et hul i stedet for at kridte pletten?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#8386 HonoDelLoce 10 år siden

Ispep (8384) skrev:
Bayern har bare ikke magtet at løfte sig mentalt og det kan man (rent psykologisk) ikke altid gardere sig for, at tingene blot kører derud af.

Selvfølgelig kan man ikke gardere sig for alt. Men i mine øjne ligger fejlen i, at man begyndte at rotere så meget i start-11'eren. Det er svært at opretholde så højt et niveau, når man er vant til at spille hver kamp og så pludselig bliver "sparet". Det er altid nemt at sidde og kommentere på eventualiteter, der ikke kan bevises, men hvis Guardiola havde holdt fast i samme start-11'er, så tror jeg, det havde set anderledes ud.

Det er ikke så meget fysisk, jeg tænker, men rent mentalt. Det forstærker følelsen af "overlegenhed" hos et hold, at de bedste spillere pludselig bliver sparet - tror jeg ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#8387 Kruse 10 år siden

Jeg glæder mig godt nok til en ren Madrid-finale. Skønt at de mest underholdende hold fra semi-finalerne går videre.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8388 Ispep 10 år siden

Pep har helt sikkert også fejlet og havde ikke ordentlig slagplan. Jeg synes ærligt også de kan blive bedre på nogle pladser. Så de skal helt afgjort have købt lidt ind også.

Men herligt med spansk finale. Kan kun blive underholdende med de to Madrid hold.
Gravatar

#8389 Driver 10 år siden

Justice be done! Vi får os en fed Champions League finale! :D

Fodbolden sejrede!
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#8390 The Insider 10 år siden

Herligt! Var inviteret til fest den 24., så nu behøver jeg ikke at arrangere senere ankomst, da finalen snildt kan skippes. Men wow, stærkt gået at komme hele vejen til CL-semien og 3. pladsen i PL uden en angriber. Når Salah og Matic kan spille CL, og et par brugbare angribere er indkøbt, kan det være, at Chelsea har en reel chance for at vinde noget næste sæson. Havde aldrig turdet drømme om CL-semi.
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: