Gravatar

#971 Babo Rises 13 år siden

Det bedste hold vinder idag. Jeg er faktisk lidt i tvivl om, hvem det bliver....Jeg spår dog en 2-1 sejr til Barca, hvis det skulle være.
Gravatar

#972 IK 13 år siden

Det er længe siden vi har haft en rigtig spændende finale. Håber på en 3-3 agtig resultat med forlænget spilletid og det hele. Men det bliver sikkert en smal sejr til et af holdene.
Gravatar

#973 Bruce 13 år siden

Normalt er jeg komplet ligeglad med de to hold. Det er jeg nok også imorgen omkring resultatet, men håber mest på United. Jeg håber dommeren er hård og vil give gule og røde kort til al film i aften, for hold kæft hvor har det været en ynk på det seneste at se såkaldt top fodbold og voksne mænd, tude som kællinger og kaste sig ned, som blev de mejet ned i en massegrav. Smid alle tøserne ud i aften og lad der blive spillet fodbold.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#974 Babo Rises 13 år siden

Bruce (973) skrev:
Smid alle tøserne ud i aften og lad der blive spillet fodbold

Det er jeg enig i. Håber Barca i aften lukker munden på alle der har kritiseret dem og vinder finalen fortjent.. Det bedste hold må vinde.
Gravatar

#975 Kopper 13 år siden

Bruce (973) skrev:
Normalt er jeg komplet ligeglad med de to hold. Det er jeg nok også imorgen omkring resultatet, men håber mest på United. Jeg håber dommeren er hård og vil give gule og røde kort til al film i aften, for hold kæft hvor har det været en ynk på det seneste at se såkaldt top fodbold og voksne mænd, tude som kællinger og kaste sig ned, som blev de mejet ned i en massegrav. Smid alle tøserne ud i aften og lad der blive spillet fodbold.

Det er den ungranske dommer, Viktor Kassai som kommer til at dømme kampen. Man kan læse hvad Claus bo Larsen siger om ham i dette link : http://www.sporten.dk/fodbold/dommer-pas-paa-nyt-b...

Han skulle være god i stressituationer. Håber han ligger en god linje fra start! Sådan han straffe dem der filmer, brokker og laver for hård tacklinger/eller kommer forsent ind i en tackling for kort. Og så han heller ikke kommer til at fløjte kampen i stykker.
Gravatar

#976 The Insider 13 år siden

Ja, jeg er helt med på IK's ordvalg. I aften står valget mellem pest og agurkebakterie, men jeg sætter min lid til United. Vil hellere se et hold af fodboldspillere end skuespillere løbe med trofæet (læs: vinde trofæet for dernæst at tabe det fra toppen af en åben bus).

Så ender skæbnen garanteret med at afgøre kampen ved, at Nani filmer sig til et straffespark, hehe. Anyhow, så længe kampen ikke bliver lige så ensidet som finalen for to sæsoner siden, damn den var kedelig (hvilket bare gjorde det endnu mere frustrerende, at Chelsea var blevet snydt i semi-finalen).
War. War never changes.
Gravatar

#977 Antlion 13 år siden

Nå, man må nok hellere bevæge sig ned på pubben nu, hvis man skal gøre sig håb om at få en god plads. Revanche til United!
Gravatar

#978 Bruce 13 år siden

Ohhhh-Nani falder i feltet!!!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#979 IK 13 år siden

Haha. Er jeg den eneste der synes at Peter Smeichels gedeskæg ser vildt komisk ud. :)
Gravatar

#980 The Insider 13 år siden

Har en kraftig fornemmelse af deja-vu fra finalen i 2009. Udmærket 10 minutter af United, og dernæst total Barcelona-dominans. Suk.
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: