og yet alligevel bestiller jeg ikke bilettet til King Kong under forskellige aliasser... utrolig meget arbejde for at bare være irriterende.. det må man gi dig....
Jeg mente naturligvis ikke GENERELT, men når det kommer til en film som King Kong, så er der ikke nogen andre biffer, der kan måle sig med Imperial :-)
Og jotak, jeg har set Serenity tre gange nu. Jeg kniber stadigvæk en lille tåre, når jeg tænker på den.
-------------------------- That'll put marzipan in your pie plate, bingo
#11 Martindan 20 år siden
og yet alligevel bestiller jeg ikke bilettet til King Kong under forskellige aliasser... utrolig meget arbejde for at bare være irriterende.. det må man gi dig....
#12 The Insider 20 år siden
Men seriøst, jeg gør det jo kun for at gøre jer alle en tjeneste! Der er jo ingen tvivl om det bliver en uhyre middelmådig film :-)
(gemmer sig bag sit skudsikre skrivebord)
#13 Martindan 20 år siden
Don't mess with the monkey.... or the monkey gonna mess you up!
#14 Martindan 20 år siden
#15 The Insider 20 år siden
#16 gi-jones 20 år siden
#17 filmz-rupert giles 20 år siden
Er der nogen, der ved, om Imperial åbner salget samtidigt? For det er sgu Imperial eller intet for mig...
That'll put marzipan in your pie plate, bingo
#18 myggen 20 år siden
#19 filmz-Wacker 20 år siden
http://www.samarit.dk
#20 filmz-rupert giles 20 år siden
Jeg mente naturligvis ikke GENERELT, men når det kommer til en film som King Kong, så er der ikke nogen andre biffer, der kan måle sig med Imperial :-)
Og jotak, jeg har set Serenity tre gange nu. Jeg kniber stadigvæk en lille tåre, når jeg tænker på den.
That'll put marzipan in your pie plate, bingo