Jeg synes der er for mange "kendt", "berømt", "succesfuld" - det er vel et spørgsmål om definition? Samt det er op til dig at bedømme om svaret er rigtigt eller ej...hvilket gør det nærmest umuligt at regne ud, hvad kendt, berømt etc. indebærer
Jeg synes der er for mange "kendt", "berømt", "succesfuld" - det er vel et spørgsmål om definition? Samt det er op til dig at bedømme om svaret er rigtigt eller ej...hvilket gør det nærmest umuligt at regne ud, hvad kendt, berømt etc. indebærer
Som sagt: Ordene "kendt" og "berømt" har jeg kun brugt i spørgsmålene for, at folk ikke på helt urimelig vis skulle kunne vælge f.eks. sådan noget som "ork-kriger 3 ... Stan Statist" eller "Tyk mand på gaden ... Ulf Unknown".
#21 BN 13 år siden
tiany
Antlion
Foeller
Nicki52
Lord Beef Jerky
TheEnd
MOVIE1000
Åkepool
#22 BN 13 år siden
+ Herrguth
#23 Collateral 13 år siden
#24 BN 13 år siden
Og vupti! nåede vi op på 10 deltagere. :-)
tiany
Antlion
Foeller
Nicki52
Lord Beef Jerky
TheEnd
MOVIE1000
Åkepool
Herrguth
Collateral
Og der er stadig plads til flere, eftersom deadline er tirsdag kl. 20.
#25 Skeloboy 13 år siden
#26 Skeloboy 13 år siden
#27 BN 13 år siden
Som sagt: Ordene "kendt" og "berømt" har jeg kun brugt i spørgsmålene for, at folk ikke på helt urimelig vis skulle kunne vælge f.eks. sådan noget som "ork-kriger 3 ... Stan Statist" eller "Tyk mand på gaden ... Ulf Unknown".
Der er ingen grund til at overfortolke mine ord.
#28 Skeloboy 13 år siden
Har heller ikke overfortolket...til gengæld har jeg ikke rigtig læst, hvad du har skrevet...;)
#29 BN 13 år siden
Oh, well ... ;-)
#30 BN 13 år siden
Nej, ham-du-ved-nok-hvem er ganske rigtigt ikke "ork nr. 3". ;-D
Med ligeså væmmelig hilsen
BN
;-)