Gravatar

#171 MMB 13 år siden

Den person, som laver den næste runde PEEHS, må meget gerne prøve at finde spørgsmål uden alt for mange svarmuligheder. De fleste spørgsmål var rigtig gode i denne runde, men f.eks. i spørgsmålet omkring H.C. Andersen eventyr var der lidt for mange svarmuligheder. ;)

Personligt foretrækker jeg, at der er ca. 5-10 svarmuligheder i et PEEHS spørgsmål, men alt fra 2 til 20 svarmuligheder går an. :)
Gravatar

#172 Collateral 13 år siden

#171: Jeg var som nævnt godt selv klar over det efter svarene begyndte at komme ind, men det er fint du siger det, for det kan være svært at vurdere når man sidder med det.

Foeller (171) skrev:
Den person, som laver den næste runde PEEHS, må meget gerne prøve at finde spørgsmål uden alt for mange svarmuligheder. De fleste spørgsmål var rigtig gode i denne runde, men f.eks. i spørgsmålet omkring H.C. Andersen eventyr var der lidt for mange svarmuligheder. ;)

Personligt foretrækker jeg, at der er ca. 5-10 svarmuligheder i et PEEHS spørgsmål, men alt fra 2 til 20 svarmuligheder går an. :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#173 Bony 13 år siden

Jeg beklager, at min deltagelse vakte så mange problemer. Men stort tillykke til Neranders med den fortjente sejr.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#174 Collateral 13 år siden

#173: Det er udelukkende mine fejl, så skal du endelig ikke beklage :) Og det lykkedes jo til sidst.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#175 Skeloboy 13 år siden

Gravatar

#176 Neranders 13 år siden

Fantastisk! :D Har først fået tjekket op på det nu, da jeg så Gone with the Wind i dag. Havde aldrig troet jeg ville komme til at vinde. Nu er jeg absolut frisk på endnu en omgang.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#177 Collateral 13 år siden

#176: Jeg foreslår at du laver den :D
Gravatar

#178 BN 13 år siden

Hvis Neranders ikke vil lave Runde 4, vil JEG gerne gøre det. Jeg har faktisk en række ganske gode ideer til nogle spørgsmål hvor der kun er max. 10 svarmuligheder til hvert spørgsmål.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#179 Neranders 13 år siden

Det gør du bare BN, da jeg ikke har tid til at være Quiz Master før næste weekend.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#180 MMB 13 år siden

BN (178) skrev:
Hvis Neranders ikke vil lave Runde 4, vil JEG gerne gøre det. Jeg har faktisk en række ganske gode ideer til nogle spørgsmål hvor der kun er max. 10 svarmuligheder til hvert spørgsmål.

Go for it BN!

Skriv ny kommentar: