Gravatar

#81 MMB 13 år siden

@Collateral

Hvordan har du regnet Ilsøs forkerte score ud? Jeg kan i hvert fald ikke se, hvordan du får den til det, du gør. :)
Gravatar

#82 Collateral 13 år siden

5. Nævn en karakter spillet af Quentin Tarantino (unavngivne karakterer gælder ikke)

Udover sin evne til at skrive og instruere, har Tarantino også leveret skuespilspræstationer til en række film med videre. Her ser vi på hvilken af disse karakterer der mon har tiltrukket sig mest opmærksomhed fra deltagerne - og det er ikke så lidt interessant.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#83 Bony 13 år siden

BUM! Den her grublede jeg lidt over, da der ikke var så mange valgmuligheder. Men heldig valgt og god runde! :)

Den næste er jeg usikker på om jeg acer! :(
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#84 Collateral 13 år siden

#81: 3 (for mest populære) + 11 deltager / 2 = 7

Hun havde tre point og 7 lagt oveni det er 10 :)

Er det galt?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#85 Skeloboy 13 år siden

#84 - det er også forkert...

(scoren for mest populære svar) + (antal unikkke svar divideret med 2) rundet op.

Så det er 3+(4/2) = 5

Og Ilsø er ikke en hun...:)
Gravatar

#86 Bony 13 år siden

Skeloboy (85) skrev:
Og Ilsø er ikke en hun...:)

Hehe, skulle lige til at kommentere det. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#87 Collateral 13 år siden

#85: Ahhh. Læste det ellers gentagne gange, men har alligevel formået at få det galt i halsen. Tilpasser lige. Ved ikke hvorfor jeg har bildt mig ind at Ilsø er en hun. Beklager jeg :/

Deacon - 2 point:
MOVIE1000
Foeller

Chester - 2 point:

Ilsø
Skeloboy

Johnny Destiny - 2 point:
BN
Bony

Richard Gecko - 1 point:
Kruse

Jimmie Dimmick - 1 point:
Herrguth

Sid - 1 point:
Neranders

Mr. Brown - 1 point:
McPeter

McKenas Cole - 1 point:

Lord Beef Jerky

Neranders - 7 point
Kruse - 8 point
Lord Beef Jerky - 8 point
BN - 9 point
Foeller - 9 point
Herrguth - 9 point
Skeloboy - 9 point
Movie1000 - 9 point
Ilsø - 10 point (tilpasset således at der er tildelt 5 og ikke 7 minuspoint.)

McPeter ligger sammen med Neranders og Bony med en lille føring foran Kruse, BN og Lord Beef Jerky. Det er muligt at næste runde vil lave om på det.
Gravatar

#88 MMB 13 år siden

Din regnemetode ville jo også give 8,5=9? :P

Men Skeloboy har ret :)
Gravatar

#89 Collateral 13 år siden

#88: Ikke på min lommeregner åbenbart :S Men hvis det er rigtigt nu er det vel det vigtigste? :)

EDIT: Ved hvorfor nu. Det er fordi jeg har divideret det hele med 2, og ikke bare antal unikke svar.
Gravatar

#90 MMB 13 år siden

Collateral (89) skrev:
#88: Ikke på min lommeregner åbenbart :S Men hvis det er rigtigt nu er det vel det vigtigste? :)

Selvfølgelig :P

Men det, som du har gjort forkert, og som er ret væsentligt er, at metoden er som følgende:

(scoren for mest populære svar) + (antal unikkke svar divideret med 2)

Det vil sige, at du skal dividere antallet af unikke svar med 2, FØR du plusser med scoren for mest populære svar. Dette skyldes, at paranteserne regnes før plusset. :)

Du har divideret med 2, efter at du har lagt scoren for mest populære svar sammen med antallet af unikke svar. Det er forkert. :)

Skriv ny kommentar: