Det skyldes mit job (natarbejde), hvor den ene afløser-tjans har efterfulgt den anden.
Så foreslår jeg, at du melder ud hvis du smutter i utide (altså mere end 2 min. før), da jeg (og sikkert også andre) sidder med forventning om, at vi kører igennem til the end.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Så foreslår jeg, at du melder ud hvis du smutter i utide (altså mere end 2 min. før), da jeg (og sikkert også andre) sidder med forventning om, at vi kører igennem til the end.
Sagen er, at jeg var helt og aldeles sikker på, at jeg uden problemer kunne nå at køre igennem til "the end", men kombinationen af forstyrrende børnebørn herhjemme og Wangsgaards "pink"-svar forsinkede mig.
En Sang For Martin: - 2 point Lord Beef Jerky Foeller
Honningmåne: - 4 point Skeloboy Wangsgaard Åkepool Collateral
Pelle Erobreren: - 4 point Herrguth Neranders intak Kruse
____________ Stilling efter 11. runde: Collateral - 20 point intak - 21 Herrguth - 23 point Åkepool - 25 point Foeller - 25 point Wangsgaard - 26 point Lord Beef Jerky - 27 point Skeloboy - 28 point Neranders - 28 point Kruse - 30 point
#101 BN 13 år siden
Nope. Han har Rocky III, mens du har Rambo III. ;-)
#102 intak 13 år siden
#103 BN 13 år siden
Godmorgen. ;-)
#104 Åkepool 13 år siden
#105 Skeloboy 13 år siden
#106 BN 13 år siden
Sagen er, at jeg var helt og aldeles sikker på, at jeg uden problemer kunne nå at køre igennem til "the end", men kombinationen af forstyrrende børnebørn herhjemme og Wangsgaards "pink"-svar forsinkede mig.
#107 BN 13 år siden
#108 BN 13 år siden
#109 BN 13 år siden
En Sang For Martin: - 2 point
Lord Beef Jerky
Foeller
Honningmåne: - 4 point
Skeloboy
Wangsgaard
Åkepool
Collateral
Pelle Erobreren: - 4 point